Page 4 of 14

Posted: 09 Jun 2006 22:37
by Tor Erik H.
Er faktisk ikke nylakkert.. men det er en utrolig effekt i orginallakken! (Er faktisk 3-sjikt med noe perlemor i den...) Øverste bildet er fra ifjor høst (gammelt kamera) og det nederste er fra idag (nytt kamera).. :wink:

Takk for positive tilbakemeldinger!! hyggelig! :D

Posted: 09 Jun 2006 22:46
by Gixxerman
Her er bilder av den akkurat samme sykkelen jeg leide for noen år siden, så kan folk se selv :)

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image


Den sykkelen fikk fram smilet gitt :P

Image

Posted: 10 Jun 2006 00:53
by Speedy Gonzales
Tor Erik H. wrote:Er faktisk ikke nylakkert.. men det er en utrolig effekt i orginallakken! (Er faktisk 3-sjikt med noe perlemor i den...) Øverste bildet er fra ifjor høst (gammelt kamera) og det nederste er fra idag (nytt kamera).. :wink:

Takk for positive tilbakemeldinger!! hyggelig! :D
Utrolig forskjell, trodde faktisk den var nylakkert :D

Men no mens vi først snakker om den, hvor mange hk har du i din?
Ble jo gjort noen modifikasjoner fra 99 mod og utover..

Posted: 10 Jun 2006 18:50
by Tor Erik H.
speedy gonzales 2 wrote: Utrolig forskjell, trodde faktisk den var nylakkert :D

Men no mens vi først snakker om den, hvor mange hk har du i din?
Ble jo gjort noen modifikasjoner fra 99 mod og utover..
Den største modifikasjonen som ble gjort, var vel i '01 da de kom med injection og en nye fronten.. Er 110 hk i min..

Posted: 12 Jun 2006 01:18
by Magnalf
Ser du har satt på hekk fra Sport-utgaven ;) Var ikke den svindyr å skaffe? Eller du kjøpte den kanskje hos en hogger?

Nice 8)

Posted: 12 Jun 2006 13:26
by Astaroth
Tor Erik H. wrote:Den største modifikasjonen som ble gjort, var vel i '01 da de kom med injection og en nye fronten.. Er 110 hk i min..
Den største modifikasjonen ble gjort i '99 da de gikk fra F3 til F4 - aluminiumsramme, opp fra 155 til 180 dekk bak, ny motor, ny design, nye dempere osv. Så i '01 byttet de til FI og doble frontlykter. Ellers ble sykkelen værende helt identisk, noe den fremdeles er i dag :)
Dreiemoment og HK har vært det samme siden '99, men FI'en responderer merkbart fortere på forespørsel.. :)

Posted: 12 Jun 2006 17:02
by Tor Erik H.
Magnalf wrote:Ser du har satt på hekk fra Sport-utgaven ;) Var ikke den svindyr å skaffe? Eller du kjøpte den kanskje hos en hogger?

Nice 8)
Du har helt rett...den var svindyr! :wink:
Mange takk! 8)

Posted: 03 Jul 2006 12:31
by bandit
Kjøpte min nåværende Kawasaki GPZ900R i vår. Bildet er fra Lærdalstunnelen:

Image

Mye måtte gjøres med den for å få den i orden. Olje- og kjølevannslekkasje fra motor og utslitte dempere er noe av det jeg har brukt mest tid på. Bilder fra en av mekkekveldene:

Image

Image

Image

Men etter noen måneders jobbing er sykkelen nå i meget bra stand!!

Bilde tatt idag:

Image

Posted: 22 Oct 2006 16:47
by Furre
Her er en liten update over hva som har skjedd med min sykkel i det siste.

FØR:

Image

NÅ:

Image

:wink:

Posted: 22 Oct 2006 17:26
by Gixxerman
Men hva skjer med fargen da ? Skal vel ikke ha det sånn som det der :P

Posted: 22 Oct 2006 17:45
by Furre
slapp av, all skal lakkeres når sykkelen er FERDIG, den er ca halvveis ferdig nå, så vent å se.

Posted: 22 Oct 2006 21:09
by RH racing
kult ;)

Posted: 22 Oct 2006 23:18
by supermons
Ser utrolig kult ut! Men hva slags sykkel er fronten (lykta) fra?

Posted: 22 Oct 2006 23:21
by Tore^NSR
Gsx-R? :-k

Posted: 23 Oct 2006 00:11
by RH racing
er nok en Gixxer ja...