NSR vs RS

Prat om lett MC.
Mantis
MC: Aprilia RS250 (I wish!)
It’s my birthday

Re: NSR vs RS

Post by Mantis »

Honda_NSR wrote:
I tilleg til at NSR sin sal skråer litt framover så har man en bøyle man kan holde seg i når sykkelen sparker fra(som en 1000 kubiker) ;-)
Fucker jo opp aerodynamikken totalt om du holder deg fast i den :lol: Hold deg fast i tanken og len deg over føreren.

RS er helt jævlig å sitte på med, føler man detter av hele tiden. Og krampe i alle muskler er helt vanlig om man sitter på en 20min tid. Men hvem bryr seg? Siste jeg tenker på når jeg skal kjøpe sykkel er passasjeren. De får være fornøyd, ellers får de gå. :)
Foresten så er det ingenting som slår GPR på passasjerplass, haha. Har du ikke gnagsår i ræva etter en tur bakpå med meg er du vandt til rimlig heftige besøk oppi der. :lol:
Image
Se bakpå der da.
Image
- BMW E39 M-tech
- VW polo`97 1.6 [For kjedelig]
- Derbi GPR`05. Blodtrimma Jævel [Solgt]
- Pocketbike 80cc [Død]
R6-freak
MC: Ingen

Post by R6-freak »

Drit no i det NSR vs RS.. Alle Rs eiere ser ned på oss nsr folk. Han som eide sykkelen min før meg(kompis) han har kjørt en del mot andre sykkler. Som oftest DASSA han RS'ene. Aprilia.. PHØ!

Men det her har vært oppe i forumet så mange ganger at jeg er lei alt maset om RS vs. NSR! Alle har vær sin smak, å min smak sa at jeg skulle ha NSR..
Kjøpte ikke NSR bare for at jeg synes den er fin, men også KVALITET som Honda er.. :) :-#
Last edited by R6-freak on 24 Sep 2007 19:17, edited 1 time in total.
x: 01 Yamaha YZF - R6
x: 03 Honda NSR - 125

Lappen kl. A1 13.06.2007
Lappen kl. A 23.10.2008

Ser etter 06 Suzuki gsx-r 600. Har du noe? Ta kontakt!!!!
Bonnis
MC: Honda X11

Post by Bonnis »

Jeg ser så absolutt ikke ned på folka som har NSR, men på sykkelen deres.
Du sier "Som oftest". Det vil da si at han tok plomberte RS-er, mens de som han ikke tok, var nok fulleffekt.

Jeg kan si såpass at jeg fint holdt følge med en NSR med Gianelli effektanlegg opp til 100km/t. Etter det seig han ifra.
AndyNsR
MC: 02' Honda NSR Svart/sølv.
- Gianelli Effektanlegg
- Fjernet CDI sperra/plomberinga
- Powerfilter
- Fullt åpnet eksosventil

Post by AndyNsR »

inunf wrote:Var akkurat det jeg tenkte da jeg kjøpte lettsykkel for mange år siden. Endte opp med en NSR for Honda skulle være kvalitet. Joda. Etter et halvt år så knakk ramma, uten at sykkelen hadde vært i bakken eller skadet på noen som helst måte. Måtte bytte ramme. Da jeg ringte verkstedet for å høre om hva jeg skulle gjøre så sa mannen i andre enden: "NSR ja? Sprekke i ramma? Hahaha, du er ikke den første!". Litt senere fant vi ut at NSRen til en kompis av meg også hadde sprekke i ramma. Han hadde kjøpt den av Ride, som hadde bygget den oppigjen etter at den ble kondemnert. Han fikk ny ramme gratis. Og hva skjedde neste sesong? Jo, ramma knakk igjen! Uten at han hadde vært i bakken.

Slik som jeg ser det er det kun 1(!) grunn til å kjøpe NSR forran RS, og det er deletilgangen. Honda skaffer alt du trenger, men den norske importøren av aprilia gjør det ikke. Man kan risikere å måtte vente i månedsvis på deler.
Haha, hva for en jalla ramme var det du fikk tak i? :roll:

Neida, men det var synd, aldri hørt det med at ramma knekker, hmm. Da må du ha vært bra uheldig
Honda NSR 125 02'
R6-freak

Post by R6-freak »

Bonnis wrote:Jeg ser så absolutt ikke ned på folka som har NSR, men på sykkelen deres.
Du sier "Som oftest". Det vil da si at han tok plomberte RS-er, mens de som han ikke tok, var nok fulleffekt.

Jeg kan si såpass at jeg fint holdt følge med en NSR med Gianelli effektanlegg opp til 100km/t. Etter det seig han ifra.
hmm, Hva har du egentlig imot NSR da? Hvorfor valgte du Aprilia? toppfart osv på din da? Men det er ikke toppfart som er gøy, det er aks:D

Lappen kl. A1 13.06.2007
Lappen kl. A 23.10.2008

Starway 125
MC: Starway CL-125 3 2001

Post by Starway 125 »

*rister på hodet*
dette er FOR dumt.
kan ikke alle bare kaste all den plasten i søppla og kjøpe en chopper? \:D/
Chu lan Starway cl125-3 2001 Mod
"La oss nå føre en fredelig samtale ved dette bord."
Jessheim Videregående skole-Veien videre.
AKsuited09
MC: Honda NSR 125
1998 modell

Post by AKsuited09 »

Alle RS-folk ser ned på NSR-folk. NSR-folk ser altså ikke ned på RS-folk?

Hm.

NSR-folk generelt er rett og slett greiere :D ?
Den kan jeg like..
EvenDeven

Post by EvenDeven »

Jeg ser slett ikke ned på RS-folka.. RS er en fin sykkel det, men jeg liker bare 06 og oppover..
Og de gamlere opp til '97 (?).

Hvilken sykkel du velger handler vel mest om smak og behag.

De er begge to-taktere, og de går godt!

Hvorfor gidde å krangle om hvilken som er best? Det finnes ikke noen fasit på hvilken som er best.
Alle mener forskjellig, og det må bare godtas.

Sånn
ErlingSG

Post by ErlingSG »

Sånn jeg ser det er RS kanskje litt mer fullblods r-sykkel en NSR.. Bedre bremser og kjøreegenskaper og sånn, men jeg er nå glad i NSR'en min allikevel jeg, går fort nok for min del..
AKsuited09
1998 modell

Post by AKsuited09 »

Hvordan er det med kåpepriser ?

Er det like dyrt på aprilian og. Regner med at jeg kommer til å herpe sykkelen min ennå litt til, så kjøper ikke ny kåpe før jeg selger igjen.

Så kom jeg til det med blinklyset, for det stemmer jo det at blinken på nsr nesten funker som veltebøyle. Er det negativt eller?
R6-freak

Post by R6-freak »

AKsuited09 wrote:Hvordan er det med kåpepriser ?

Er det like dyrt på aprilian og. Regner med at jeg kommer til å herpe sykkelen min ennå litt til, så kjøper ikke ny kåpe før jeg selger igjen.

Så kom jeg til det med blinklyset, for det stemmer jo det at blinken på nsr nesten funker som veltebøyle. Er det negativt eller?
SKAM DEG! Du skal ikke gå rundt å regn med at du herper sykkelen enda mer. FY [-X

Lappen kl. A1 13.06.2007
Lappen kl. A 23.10.2008

R6-freak

Post by R6-freak »

EvenDeven wrote:Jeg ser slett ikke ned på RS-folka.. RS er en fin sykkel det, men jeg liker bare 06 og oppover..
Og de gamlere opp til '97 (?).

Hvilken sykkel du velger handler vel mest om smak og behag.

De er begge to-taktere, og de går godt!

Hvorfor gidde å krangle om hvilken som er best? Det finnes ikke noen fasit på hvilken som er best.
Alle mener forskjellig, og det må bare godtas.

Sånn
+1! 2006-2007 mod RS er elsk. Også -98 er finere en fra -98 til -06

Lappen kl. A1 13.06.2007
Lappen kl. A 23.10.2008

AKsuited09
1998 modell

Post by AKsuited09 »

NSR-freak wrote:

SKAM DEG! Du skal ikke gå rundt å regn med at du herper sykkelen enda mer. FY [-X
Neimen det viser seg at det stemmer. Jenter er dårligere sjåfører. Dessuten har jeg lovet 13-14 kamerater å få prøvekjøre en gang. Idiot er jeg ja
R6-freak

Post by R6-freak »

AKsuited09 wrote:
NSR-freak wrote:

Neimen det viser seg at det stemmer. Jenter er dårligere sjåfører. Dessuten har jeg lovet 13-14 kamerater å få prøvekjøre en gang. Idiot er jeg ja
HAHA, det sa kjørelærern min også. Når jenter holder på i kjøregården så tryner de mye oftere en gutta! :D

Lappen kl. A1 13.06.2007
Lappen kl. A 23.10.2008

honda cbr 4 the win
MC: ser etter Honda CBR ;D (eller gjør jeg det?)

Post by honda cbr 4 the win »

Maverick wrote:
honda cbr 4 the win wrote:
honda cbr 4 the win wrote:er ikke NSR 4-takter da? :-k
ok, jeg bare trodde at honda ikke produserte 2-taktere, :-s
NSR produseres ikke lengre, gikk ut av produksjon i 2003.
Jeg sa '' produserte'' ikke produserer. ;-)
Post Reply