Page 4 of 4
Re: NSR Vs GPR Racing
Posted: 11 Nov 2007 14:09
by Bonnis
Nok en gang er det en med NSR som bringer det på banen.
Som jeg sagt før, hadde jeg valgt GPR.
Re: NSR Vs GPR Racing
Posted: 11 Nov 2007 14:11
by R6-freak
jeg nevnte bare RS, hva har det med NSR Vs. RS å gjøre?
Re: NSR Vs GPR Racing
Posted: 11 Nov 2007 20:49
by Honda_NSR
alexanderyi wrote:AndyNsR wrote:Lurer kanskje på om han mente Honda NSR? hehe :p
Han sa: "slenger meg på biltråden her"
Og så sier han at han kjørte honda, så tenkte han kansje hadde honda
bil
Nei har ikke Honda bil nei.. hehe... Men det jeg mente med biltråden var at alle var off-topic så da slang jeg meg med der.
Re: NSR Vs GPR Racing
Posted: 13 Nov 2007 20:04
by alexanderyi
Åja.. da henger jeg oxo med..
Men ellers så er det mange fine honda biler oxo

Re: NSR Vs GPR Racing
Posted: 13 Nov 2007 22:17
by Samiboy
takk for alle svar jeg har fått...
Re: NSR Vs GPR Racing
Posted: 15 Nov 2007 17:26
by ivarfm
Hvis jeg hadde vært ute etter en R-sykkel og hadde greit med penger, hadde jeg lett kjøpt GPR, men NSR er en flott sykkel for de som vil ha en mer oppreist kjørestilling, bedre passasjerkomfort og de som ikke vil bruke så mye på lettsykkel. Og i og med at han hadde en Mito gikk jeg ut i fra at han ville ha en R-sykkel
Re: NSR Vs GPR Racing
Posted: 23 Nov 2007 19:12
by øyvind
hvor mye gjør GPR'n når man har satt inn den sikringen, og med effektanlegg? eller er det noe mer man også kan gjøre uten større sylinder?
og åssen går den i forhold til en mito?
Re: NSR Vs GPR Racing
Posted: 24 Nov 2007 21:56
by ivarfm
Nå har jeg bare kjørt min GPR og den gjør nok 160ish(speedofart) med effektanlegg fra Jolly-Moto og sikringsbytt.. Jeg får min i 150 med sikringsbytt, vel å merke også speedofart..
Re: NSR Vs GPR Racing
Posted: 24 Nov 2007 22:15
by øyvind
fikk litt lyst på rs, gpr eller mito nå gitt..
Re: NSR Vs GPR Racing
Posted: 05 Dec 2007 19:00
by Ducos
gpr er utrolig lett å trimme isåfall, bare å hive inn en sikring til eksosventilen (mener det er riktig)
men nsr er bare å legge på et effektanlegg så går den bedre enn gpr'en igjen, aldri sett en gpr med effektanlegg + sikring, bare en med sikring i eksosventil, kan godt hende den går bedre der etter.
Kan ikke folk bare DROPPE nsr, rs, cbr, XFKFS XERSI XCFDSKPFODS tullet?
Alle er best på SIN ting.