Mobiltelefon

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
FV

Re: Mobiltelefon

Post by FV »

O_o wrote:Forstod ikke helt hva du mente med touch- knapper. Er det knapper som du ikke trykker ned, men bare tar på kanskje?
Stemmer :) Ser du de hvite punktene under displayet, så er dette tilbaketast, menytast og velgetast.
Galilee
MC: 2013 Ducati Multistrada S Granturismo

Post by Galilee »

Noen som har montert mobilen i holder på MC?

Jeg har en N95, og kunne tenke meg en holder for lading, og for navigasjon de gangene jeg roter meg HELT bort. Muligens også bluetooth hvis hjelmen jeg bestemmer meg for har denne muligheten. Men jeg kommer sannsynligvis bare til å bruke øreplugger for å få brukt MP3 spilleren. Da hører jeg når det ringer, og kan stanse for å svare. Det viktigste er å få ladet.

N95 fungerer forresten helt strålende når man får oppdatert programvaren. Batterilevetiden er nesten doblet, og nå bruker den ikke lengre en halv evighet på å finne GPS posisjon.
--
Faster, faster, faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death...
- Hunter S. Thompson
Onsløv
MC: None

Post by Onsløv »

Galilee wrote:Noen som har montert mobilen i holder på MC?

Jeg har en N95, og kunne tenke meg en holder for lading, og for navigasjon de gangene jeg roter meg HELT bort. Muligens også bluetooth hvis hjelmen jeg bestemmer meg for har denne muligheten. Men jeg kommer sannsynligvis bare til å bruke øreplugger for å få brukt MP3 spilleren. Da hører jeg når det ringer, og kan stanse for å svare. Det viktigste er å få ladet.

N95 fungerer forresten helt strålende når man får oppdatert programvaren. Batterilevetiden er nesten doblet, og nå bruker den ikke lengre en halv evighet på å finne GPS posisjon.
Jeg har mobilholder på styret. Kjøpte en universal på clas'en... Bruker mobilen som GPS, funker fett... Har bilder av oppsettet en plass.. men fant det ikke akkurat nå.
Mvh
Kristian
----------
Nå: '10 BMW F800ST
Før:
'01 Ka? Hva sa de? GPZ
'01 Yamaha XJ900 Diversion
'00 Honda NT 650 Deauville
Post Reply