Hvorfor valgte du det nicket du har på dette forumet?

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
Desmo
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900

Post by Desmo »

TDK wrote:
Jalmar wrote:
TDK wrote:I know! Mye mindre ''nerd'' og være mc frik enn data frik! :D
Dessuten er det lettere å irritere naboene med mc enn med pc. :lol:
Haha, joa men gressklipperen er fortsatt naboirritasjonsmoment nr.1!
9X! Den har blitt forskjøvet til 2. plass. Nr.1,og vinner er; BENSINDREVET GRESSTRIMMER. Illsint liten totakter+nylontråder som surrer som 10 bisvermer på amfetamin!
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
Banditbiker
MC: HD FLSTCI Softail Heritage Classic

Post by Banditbiker »

Nicket har jeg fra den tiden jeg kjørte Suzuki Bandit.
NoName
MC: 07 Buell XB12Scg
09 Buell 1125CR

Post by NoName »

Banditbiker wrote:Nicket har jeg fra den tiden jeg kjørte Suzuki Bandit.
Bra du er kommet på bedre tanker...kremt...hehhe... :D
vega

Post by vega »

Hey! bandit er morsomt leketøy det har hatt det selv :) lettkjørt som f... å har man en N som jeg skal jeg si at man merker når man bikker over 200kmt (bare å bite seg fast i tanklokket det :shock: ) mitt nick er det klenge navnet som blir brukt på meg av folk her i byen, ble også kaldt det de årene jeg gikk VGS i brønnøysund å under førstegangstjenesten. så det henger det ja :?
Do i look like a fucking people person?
HD 1340 softail "custom"
har hørt at passiv røyking er farlig så jeg er sunn å røyker som F...
_Adler_

Post by _Adler_ »

TDK wrote:
_Adler_ wrote:TDK: Du kaller deg også TDK på hardware sitt forumnettverk. Ganske aktiv der har jeg sett. Jeg er også mye inne på det forumet.
Riktig, hva er ditt brukernavn der? Var veldig aktiv på det forumet en stund... Har vel 1700 poster på skjermkortforumet :?
2650 totalt elr no... Er ikke der så fryktelig mye lenger nå... Interressen dreide seg fra data til mc! :D

Vet at det er et klesmerke og kofalk! Får nesten alltid lyst til å gå bort til folk med slike klær at det er brukernavnet mitt på mange forum! :?

:lol:
Registrerte meg i begynnelsen av januar 2005 og det er ikke rart om du ikke har sett meg aktiv der. Har i alle fall 1739 poster der :D
Kaller meg forøvrig det samme der som jeg gjør her: _Adler_
Yamaha Aerox 2004

Image
Wright
MC: Ducati 748 Bip 2002 modell Troy Bayliss

Post by Wright »

kommer va Ben Wright som kom til Viking (fotball for de som ikke forstår d :p ) nå har han havna i start, har samme nick over alt på nettet, og orker ikke bytte, da mangle plutselig ikke vet hvem jeg er lenger :wink:
Kawasaki Zx750r Ninja.
_Adler_

Post by _Adler_ »

Er forresten en lærer som jeg har (skal gå VK1 Almenn til høsten) og han pleier å si "wright" når han mener "right". Jeg har alltid trodd at nicket ditt har noe med et slikt "ordspill" å gjøre :lol:
F.eks. Han har forklart noe, så sier han: "Wright" og så etter en stund "Da kan dere ta frem økonomibøkene"

:lol:
Yamaha Aerox 2004

Image
Mort

Post by Mort »

Noen hadde tatt Morten
mye nedlegg er mye moro
_Adler_

Post by _Adler_ »

Velkommen til forumet, Mort :D
Yamaha Aerox 2004

Image
Kriz

Post by Kriz »

er ikke mort en sånn stor stygg fisk som faller fra hverandra da du fisker den?
Jalmar

Post by Jalmar »

"Det var da noget" sa mannen, han fikk en mort.

Gammelt jungelord fra Toten.
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle Blå" (I deler for øyeblikket)
2015 Kawasaki KLX250S
2023 Citroen e-C4
2004 Suzuki Liana 4WD
1987 Citroen 2CV Dolly
Desmo
Triumph Scrambler 900

Post by Desmo »

Kriz wrote:er ikke mort en sånn stor stygg fisk som faller fra hverandra da du fisker den?
Stor? En "dassare"? Ikke de jeg har fått. Mellom 100 og 200 gram. Sølvblank karpefisk...sånn som han dude'n holder her.
Image
Det er bare når det er varmt i vannet,at mort kan bli "råtten" i levende tilstand.
-Pogo
;)
Desmo
Triumph Scrambler 900

Post by Desmo »

Jalmar wrote:"Det var da noget" sa mannen, han fikk en mort.

Gammelt jungelord fra Toten.
Trudde "Køla-Pål'sen" i gamle Oslo hadde den!
-Pogo
;)
Jalmar

Post by Jalmar »

En gammel kollega av meg fra "gardin-perioden" var fra Skreia, og han brukte alltid det jungelordet.
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle Blå" (I deler for øyeblikket)
2015 Kawasaki KLX250S
2023 Citroen e-C4
2004 Suzuki Liana 4WD
1987 Citroen 2CV Dolly
_Adler_

Post by _Adler_ »

Image:

Mort tilhører karpefiskene og har derfor ingen tenner i munnen. Men nede i svelget har den noe som kalles svelgtenner som den bruker til å rive fra hverandre maten før den forsvinner inn i tarmen. En annen ting med karpefiskene er at de hører mye bedre enn andre fisker i Norge – så trå varsomt på mortefiske! Morten gyter om våren, og i gytetida har hannene små hvite vorter på hodet som vi kaller gytevorter. Morten blir ikke stor, og en mort på en kilo er kjempediger. De vanligste mortene er ikke mer enn 50-100 gram eller mindre.

Spiser alt
Morten er nesten altetende slik at den kan overleve på både dyr og planter, selv om den foretrekker å spise små dyr. At morten spiser alt, gjør at det ofte er veldig mye mort i mange av de vannene den finnes.

Mange små
Det at morten ofte er mange og små, gjør dem viktige også. Noen ganger er det ikke bra, fordi alle de små fiskene bæsjer i vannet, og gjør det veldig næringsrikt slik at det blir for mye alger og annet. Da kan vannet bli veldig dårlig for annen fisk og ikke minst for oss mennesker. Andre ganger er det veldig fint, for da kan gjedde, abbor og gjørs spise seg store og feite på alle de små mortene. Det siste er bra for oss sportsfiskere. En velfødd kilosabbor er jo en hyggelig fisk å få på land i ny og ne…..

Fisk en mort
Morten er lett å fiske. Bruk gjerne en lett dupp og små agnkroker. Som agn kan du bruke enten en liten meitemark, et maiskorn eller en maggot. Morten kan du lokke til deg ved å hive ut brødsmuler eller noen never maiskorn.
Yamaha Aerox 2004

Image
Post Reply