Gold Wing Nasjonalitet

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.

Hvilken nasjonalitet oppfatter du en Honda Gold Wing som?

Japansk - Honda er et japsemerke
48
79%
Europeisk
0
No votes
Amerikansk
12
20%
Aner ikke / aldri hørt om
1
2%

Total votes: 61

supermons
Administrator
MC: Suzuki GSX750

Re: Gold Wing Nasjonalitet

Post by supermons »

Humlegoldwing? Vel, den er gul iallefall ;)

Image

Link hvis ikke bildet funket
Last edited by supermons on 10 Jul 2008 10:57, edited 1 time in total.
mekkern
MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."

Post by mekkern »

dessuten er skinnsofa`n litt slitsom å kjøre speedway over grusveiene på fjellet... :shock:
(egentlig best å stå parkert og nyte at andre beundrer bussen-helst med tilhenger)... :lol:

litt useriøse kan vi vel være? bare litt please.. :-k
Baron von Waffel
MC: Veslederoen -Honda Varadero 125, Paragrafen - §uzuki DL 1000 V-strom

Post by Baron von Waffel »

Det er fritt frem for villblogging her. \:D/
På hjul med
Min stolte Gnager: Suzuki DL 1000 V-strom
Smågnageren: Honda XL125 Varadero
Honda FR-V
Merida Twentynine
Merida Miami m/piggdekk
Ungdomssynder: Suzuki AC 50, Suzuki A100, Honda Camino
Tormodro

Post by Tormodro »

Baron von Waffel wrote:Vi er jo for lengst ferdig med de seriøse argumentene her. Dermed dukker de useriøse frem. Det er jo rene naturloven det. :twisted: =D> \:D/

Jeg kan jo egentlig bare snakke for meg selv. Men det bor en nysgjerrig liten GW-prøver i meg. Samtidig vet jeg jo at mitt bruksmønster tilsier at jeg ikke skal ha en så rendyrket touringsykkel. Og så er GW blitt et begrep. Det er noe småreligiøst over en del GW-eiere. De har på en måte sett lyset.

Det er nok ut fra dette perspektivet jeg har moro av å småerte litt. Det ligger jo intet vondt i det. Samtidig er det vel så at om noen fremstår som lettertet er det morsomt å provosere litt mer.

Nå kom plutselig assosiasjonen om humle til meg. GW summer omkring hele tiden. Helt utrolig at de kan fly. Men det kan de. :lol:
=D> =D> =D> =D>
Mvh. Tormod,
Honda GL 1500 SE -97mod m/henger

Husk!
Morokulien Grensetreff: 15 - 17. juni - 2012
Invitasjon til treffet!
rerell

Post by rerell »

FV wrote: Om dine foreldre er svenske, men du blir født og lever hele livet ditt i Norge, er du norsk eller svensk da?
Men GW är väl inte född i USA, och kommer inte att leva i USA hela livet.

Om man förresten går till en indisk restaurang i Norge, äter man norsk eller indisk mat då? I mitt huvud äter man indiska rätter, även om de är tillagade av norska råvaror (och kanske av norrmän). Big Mac blir heller aldrig en norsk hamburgare, oavsett om den lagas av norrmän i Norge, med norskt kött. Inget av detta är ju speciellt bra exempel egentligen och kan säkert slås hål på, men poängen är att något kan uppfattas som att ha ett ursprung, även om det tillverkas någonannanstans. Denna pollen visar ju med all tydlighet att GW uppfattas av de flesta (på mc-forumet.no ivf) som japansk, oavsett tillverkningsplats, därför är det väl heller inte chockerande att en GW inte blir insläppt på en amcar-träff.
Pollti

Post by Pollti »

Nå skal jeg på Harley treff med Cagge. Harley har kjøpt MV Augusta og Cagiva nemlig ! Og slipper de meg ikke inn så kaster jeg makorini på dem. :roll:
Post Reply