Det ble ikke tatt mange bilder på Grava i går, men et par ble det da. Siden de kunne passet både i Tyrigrava- og Julebord-tråden, så lar jeg være å poste dem begge de to stedene og plasserer dem her i bloggen min i stedet. Det voldsomme regnværet før på dagen skremte bort mange, men det kom ikke en eneste dråpe på oss. Vi var alene på Ryen 17:45 - 18:05, så Boxer Wolf benyttet tiden til noe fornuftig. PC på tur - det går så fint at.
Vi fikk etterpå høre at både Attila og Freddi hadde vært innom etter at vi dro. Men så lite folk det var på Grava i dag, var det ikke noen problem å finne hverandre. Se på bildet under: Det er faktisk tatt på en onsdag om sommeren, og det regnet ikke mens vi var der.

Jeanette

Shorty og Frode fikk beskjed om å se pene ut; og det var deres minste kunst.

Freddi møtte sporty opp!
Endelig ble det tatt bilde av Lølle og meg i Rukkane våre. Vi er da fine, ikke sant? Grilldressfaktoren er da ikke SÅ stor?
Siden vi var barnefri i går, så benyttet vi anledningen til å dra inn til Karl-Johan og menge oss med de andre MC-folka der. Det var ikke mange MC-er der heller. Men vi fant igjen Freddi og ble kjent med LilleDi og et par av hennes venner. Det var veldig hyggelig å prate med henne og en gledelig overraskelse å høre at hun er registrert på MC-forumet hun også. Så nå håper vi at hun vil være mer aktiv her fremover, og med litt flaks, får vi overtalt henne til å delta på julebordet. (Jeg samler på jenter på forumet.) Jeg glemte helt å ta bilde av henne, det får komme en annen gang.