Selvfølgelig har jeg lekt med tanken. Jeg er jo litt på kanten bestandig...!
Skal ikke se bort ifra at det blir noen slike bilder, men ut på nett kommer de neppe..!
Over til dressen...! Nyeste, og siste oppdatering!
Dressen min var ferdig i dag og jeg har akkurat kommet inn fra en deilig tur på sykkelen med en PERFEKT dress!

Dressen er nå en helt annen på, den er ikke stram over overarmene lenger (ikke noe hudskrap, ikke noen blåmerker!), den passer bedre rundt håndleddene og ser unektelig bedre ut når det ikke er så mye skinn hengende rundt armene.
Den er en fryd å kjøre med og føles rett og slett perfekt!
Han har fjernet 3 cm skinn på hver arm. Han spratt opp skuldersømmen og fjernet skinnet fra øverste del av armen. Han har til og med klart å sy den sammen slik at refleksstripene treffer hverandre. Det er pent og nærmest usynlig at noe er gjort. Innsiden er like fin.
Kan lett anbefale Aas til alle som trenger skinnarbeid etc. Yrkesstolthet, kvalitet og effektivitet er nøkkelordene.
Hyggelig kar er han også.
Pris på herligheta?
900 kroner, og da har han også smurt inn hele skinndressen to ganger med fett for meg! Til sammen har denne Dainese-dressen dermed kostet 8800 kroner. Jeg synes ikke det er så avskrekkende jeg, med unntak av at skinndresser generelt er alt for dyre i Norge. (men det er jo en annen diskusjon..!)
Gjett om jeg skal nyte resten av sesongen i den nye, herlige dressen min
Og jeg skal tilbake til Rune om en 3 ukers tid for å levere dressen min igjen. Må gjøre den enda litt mer personlig nå som den er spesialtilpasset..!

Blir brodert inn "Shorty" i passende skrifttype, samt noen stjerne til, slik at det ser ut som om det hører sammen med dressen. Blir øverst på ryggtavla, under mønsteret. Gleder meg!