RHolmen (blitt bleieskift arbeider på nytt)

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
Ulvinnen
MC: Harley Davidson Sportster 883 Custom 2009 modell

2008: 10000 km
2009: 7000 km
2010: 6000 km
2011: 3900 km

Re: Mr. R.H *"Rømt" pus og skader*

Post by Ulvinnen »

Banditbiker wrote:Katta mi måtte avlives i dag den, snufs :cry:

16 år, mett av dage og kreftsyk.
Kondulerer, så trist! *Stor trøsteklem*
Lølle
MC: 2007 Honda XL 1000 VA Varadero

Post by Lølle »

Det er alltid trist. Rart med de som har vært med så lenge.
Image
Image
Kjitta8648
MC: Kawazaki ZRX 1200 R, grønn som seg hør og bør.

Post by Kjitta8648 »

R I P, katta til Banditbiker. :smt059

:mrgreen:
http://www.zrxocboard.com/board/index.php

"In order to attain the impossible one must attempt the absurd."
- Miguel de Unamuno
Give a man a fire he's warm for a day,set a man on fire and he's warm for the rest of his life.
Juliet
MC: 2005 Sportster 1200

Post by Juliet »

Kondolerer, det er alltid trist å oppleve den dagen :(
Image
Vennlig hilsen Juliet
RH racing
MC: Ninja - Troublemaker

Post by RH racing »

vel.. han halter litt... vi renser med klorhexidin... men han slutter ikke å slikke.. er ikke lett å få han til å slutte.. men han vil ikke ut da.. så tydlig at noe har satt et lite støkk i han.. men usikker på om han bare har skadet seg eller slåss da...
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
Den Røde Fare

Post by Den Røde Fare »

Kjøp krage til ham, fåes i velassorterte dyrebutikker. Om du ikke klarer å plastre og bandasjere såpass at han ikke sliter det av igjen med en gang.
-86 ugjenkjennelig Sportster
-07 grell XL883R
RH racing

Post by RH racing »

endelig helg!!!! *sprette øl** vel...vært hjemme noen timer... men nå får jeg endelig slappet av... kiddo i sengen, stille og rolig i huset.... *gjespe* blir sliten av å jobbe lange dager hver dag.. begynner halv sju til fire hver dag...sliter på en ung gutt det... hehe.

ellers da folkens? noen som gleder seg til sessong? vurderer å ta sykkelen på en prøvetur så snart jeg får igjen lappen...må kjøpe meg nytt batteri først....
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Banditbiker
MC: HD FLSTCI Softail Heritage Classic

Post by Banditbiker »

Gir nå jamnt F... Det er bare litt over 5 måneder til sola snur og vi går mot mørkere tider igjen.

:twisted:
RH racing

Post by RH racing »

heh..joda.. man skulle bod i litt mere sørlige strøk hvor det var 15c på vinteren og over 30c på sommeren... sol hele året og lange fine og krikette mc veier..

Var i Malgara for et par år siden..der var det faktisk egene veier kun for mc (og utryknings biler) denne veien krysset hele fjellet. gikk fra Teps til Burhain. men var mye grusvei og dårlig asfalt da..

RH racing

Post by RH racing »

i dag hadde det jo vært helt nydelig mc vær. litt kaldt, men pent vær og ganske så tørt på veien.. hadde man bare hatt lappen... lå heller på sofan og så på denne DVD'n:
Image

Underholdning, men man blir fort lei...
Bestemte oss så for å trille en tur med kiddern bort på Borg Storsenter der kjerringa gikk amok på Kaphal og lindex (Salg)
På vei hjem gikk jeg innom Narvesen og handlet det nyeste BIKE bladet... blir uansett en rolig helg så blir vel å sløven foran tv'n med et par pils... Bike magazine og se ferdig Turborider....

8)

RH racing

Re: RH Racing *................*

Post by RH racing »

etter en tur nedom verkstedet mitt i dag for å se om sykkelen stod der fant jeg den liggende inntil veggen.
Depot støtten har faktisk bare knekt!!!! F**N tenkte jeg, men det var ikke så store skader...
Subbet litt i kåpen mot veggen, men den skal uansett lakkes og en hendel var skjev...
Disse er vanligvis ikke noe å rette ut så det blei til at jeg bestillte disse:

Image

Titax hendler ;) like billige som orginale nesten, og litt mere porr å se på..
Bestillte i gull da..ser flott ut mot sort sykkel....

Gixxerman

Post by Gixxerman »

RH racing wrote:heh..joda.. man skulle bod i litt mere sørlige strøk hvor det var 15c på vinteren og over 30c på sommeren... sol hele året og lange fine og krikette mc veier..

Var i Malgara for et par år siden..der var det faktisk egene veier kun for mc (og utryknings biler) denne veien krysset hele fjellet. gikk fra Teps til Burhain. men var mye grusvei og dårlig asfalt da..
Er en grunn til at fettern min flytta til Gran Canaria. Tja, var en del andre grunner, men mye pga klimaet. Man har heteperioder på sommern hvor det er helt jævlig varmt, men generelt er det veldig stabilt, og veldig lite regn... downsiden er at alt regnet kommer på én gang, og hus/leiligheter er bygget av amatører som tenker kun at det er sol hver dag = oversvømte kjeller osv.. men men...
Brodern eier naboleiligheten og han har bestilt folk som skal fikse opp så det er klart for et realt regnskyll. De som leier ut for han når han selv ikke er der, gir jo faen, så man kan hvertfall ikke stole på andre =D> :roll:
RH racing

Re: RH Racing *Bestillt Titax hendler ;)*

Post by RH racing »

Går å drømmer om mere kubik nå..har jo sef gjort dette lenge.. men vurderer nå å sette av fast beløp av lønna mi til egen mc sparing... blir nok en sessong eller to til med Ninja'n.. driver jo å bygger motor til denne. men vil ha en 1000ccm med tiden. 2006 ZX10R i svart hadde gjort seg. Noe ala denne:

http://www.finn.no/finn/mc/object?finnk ... =37&page=2

om noen år er jo sikkert den billigere og mere oppnåelig for meg også...
Men vi får se hvor fornøyd jeg blir med min.. koster jo på den litt nå, så er jeg 100% fornøyd så hvorfor bytte?
**Drømme: 1000ccm 1000ccm 1000ccm 1000ccm 1000ccm 1000ccm 1000ccm 1000ccm 1000ccm 1000ccm **

:roll:

sukk... en nyere sykkel er jo deiligere og lettere å kjøre på enn sånn gammel skjit som jeg har... sukk
meg vil ha... spare spare spare....

hehe... R1 sånn 2002 og oppover og hadde heller ikke gjort noe å hatt..
men jeg tror jeg er en kawa mann og tror jeg kommer til å være fast på det med tiden.. altid likt Ninja, helt siden jeg var liten gutt. Husker jeg hadde en svart ninja leke-mc med en sånn ninja som satt oppå.. men ninja klær og alt...drømte mye om en sånn... hehehe

FV

Post by FV »

En jeg har kjørt litt med har en 06 ZX-10R. Han kjørte den i benk og målte 162 hk på bakhjulet, dønn original. Etterpå kjørte de en K6 GSX-R 1000, denne hadde Akrapovic full eksos, PCIII, nye kortere trakter etc. Denne ble målt til 158 hk, så det er bra futt i ZX'en originalt.
RH racing

Post by RH racing »

jada.. Ninja er kjent for sinn effekt... og med litt modding får man brått mye mere ut av dem.. liker sånnt jeg. hehe

Post Reply