Ulvinnen wrote:Jeg får vel skaffe meg en MC med dobbelt sidevogn og henger, som jeg kan fylle med ditt utmerkede forslag: MC-blader og annet MC-relatert stoff. Tror du ikke det hadde slått an?
Dobbel sidevogn Ei på hver side da?
Jeg vet om en familie på 4 som reiste på lengre overnattingsturer med kun 1 Mc. Begge barna i sidevognen, pappa som kjørte og mamma bak. Bagasje var det vel plass til på både sykkel og vogn.
Jeg tok testen for billappen på http://www.teoriproven.no bare for å se hvordan jeg ligger an. Jeg fikk 8 feil av 45, og maks antall feil for å stå er 7. Men det var ikke så ille med tanke på hvor mange år det er siden jeg tok lappen. (Ganske fornøyd).
Gruzzi wrote:Er det sånn at du faktisk holder på å ta lappen?
Og skal ha sykkel?
OM det skulle bli en Breva så kommer vi til å bli ganske "like". Bare se her;
- Breva
- Hvit jakke (med sort mønster)
- Sort bukse
- Omtrent samme størrelse/skikkelse
- ???
Når skal du begynner å kjøre da?
Skal og skal... Vi får se hva det blir til. Men jeg forsøker å finne en MC som kan passe. Finner jeg ikke det, så kullkaster det alle planer.
Men du har rett, i så fall ville vi utseendemessig ligne på hverandre. (Jeg trodde forresten at jakka di var helt hvit. Hvor har den sort mønster?) Om det blir for ille, så får jeg ta frem Rukkaen innimellom, så folk ikke blander oss for mye.
Den er egentlig det. Har bare noen sorte striper på armene. Se bildet.
Men min forrige jakke er mer lik den du har nå. Bortsett fra t det hvite var beige.
Gruzzi wrote:Den er egentlig det. Har bare noen sorte striper på armene. Se bildet.
Men min forrige jakke er mer lik den du har nå. Bortsett fra t det hvite var beige.
Flott jakke du har!
Tusen takk, jeg er også veldig fornøyd med den. Skinndressen var et skikkelig impulskjøp, og denslags blir ofte mer vellykket enn når det er noe man må ha.