Hva gjør du akkurat nå?

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
Trondgv
MC: 1994 Ducati 900SS

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Trondgv »

JK95 wrote:Roer ned i vaktlokalet, "klar" for en ny natt, etter å ha brukt hviletiden på å dra å visninger i Trondheim 8) Kanskje det er på tid å flytteut fra hybelen jeg har bodd i 5 år nå? :-k
Det å leie er jo en veldig god måte å kaste penger rett ut av vinduet på, spør du meg. ;-) Da er det bedre å bo hos mor noen ekstra år for å få samla opp noe egenkapital, så sant en har muligheten til det.
JK95
MC: Uvisst pr dd

Post by JK95 »

Trondgv wrote:
JK95 wrote:Roer ned i vaktlokalet, "klar" for en ny natt, etter å ha brukt hviletiden på å dra å visninger i Trondheim 8) Kanskje det er på tid å flytteut fra hybelen jeg har bodd i 5 år nå? :-k
Det å leie er jo en veldig god måte å kaste penger rett ut av vinduet på, spør du meg. ;-) Da er det bedre å bo hos mor noen ekstra år for å få samla opp noe egenkapital, så sant en har muligheten til det.
Jeg er ikke uenig, men når mamma bor 12 mil unna jobben, så er det dårlig deal [-X Ikke akter jeg å flytte hjem heller, hvis jeg kan unngå det :-# Mammagutt sluttet jeg å være som 16.år, og føler meg ikke som en stortaper bare fordi jeg ikke får spart opp egenkapital like fort. Har tre venne i hjembygda som driver å skal kjøpe hus, og ja, jeg er sjalu på de som har hatt muligheten, men så ser de på hele hus til 2 mill ute på bygda, skal jeg kjøpe noe nær Trondheim, som blir min arbeidsplass, så får jeg 45 kvadrat for 2,5 mill :roll:
Såe, jeg trives godt åkkesom :thumleft Om ikke annet kan jeg si at jeg vasker klærne mine selv :erte
Trondgv

Post by Trondgv »

JK95 wrote:
Trondgv wrote:
Jeg er ikke uenig, men når mamma bor 12 mil unna jobben, så er det dårlig deal [-X Ikke akter jeg å flytte hjem heller, hvis jeg kan unngå det :-# Mammagutt sluttet jeg å være som 16.år, og føler meg ikke som en stortaper bare fordi jeg ikke får spart opp egenkapital like fort. Har tre venne i hjembygda som driver å skal kjøpe hus, og ja, jeg er sjalu på de som har hatt muligheten, men så ser de på hele hus til 2 mill ute på bygda, skal jeg kjøpe noe nær Trondheim, som blir min arbeidsplass, så får jeg 45 kvadrat for 2,5 mill :roll:
Såe, jeg trives godt åkkesom :thumleft Om ikke annet kan jeg si at jeg vasker klærne mine selv :erte
Da må en jo nesten flytte ja, hadde nok vært ute jeg og hadde det vært 12 mil til jobben, 2,5 for min del. Heldigvis er hus billige her jeg bor, og ikke har jeg tenkt å flytte til noe storby eller tilsvarende allikevel. For 2 mil får en seg et greit hus med garasje heromkring. :thumleft Klærne mine vasker jeg ikke selv..De få gangene jeg har vasket dem kan vel telles på 1 hånd 8)
JK95

Post by JK95 »

Jeg velger å ikke kommentere ytterligere :lol:
Trondgv

Post by Trondgv »

:-k :-k
Toven
MC: 2021 MT-09 SP

Post by Toven »

Skarru ikke bli oslo by-gutt Trond :shock: :shock:
Trondgv

Post by Trondgv »

Nei, da flytter jeg heller til Svalbard og bor i lag med isbjørnene. ;-)
Kant1
Onkel
MC: BMW R1250GSA 2019

Yamaha XTZ 660 Ténéré 1997 (Gamlegutten)

Post by Kant1 »

Toven wrote:Skarru ikke bli oslo by-gutt Trond :shock: :shock:
Hvis Onkel O får det som han vil, skal Trond bli offshorearbeider snart.
Kan'ke bo i storbyen da, der driver de jo bare å klipper håret på hverandre, selger joggesko og treningstights mens de drikker en latte fra en latterlig dyr pappkopp.
Nei, livet på landet har nok mer å by på enn det :-D
Nothing last forever---- Nichts is für die Ewigkeit
Norges kanskje beste MC blogg:
http://www.kant1.no
tshansen
MC: KTM 790 Adventure R 2019

Post by tshansen »

på tide å klippe navlestrengen skjønner jeg
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
Trondgv

Post by Trondgv »

Kant1 wrote:
Toven wrote:Skarru ikke bli oslo by-gutt Trond :shock: :shock:
Hvis Onkel O får det som han vil, skal Trond bli offshorearbeider snart.
Kan'ke bo i storbyen da, der driver de jo bare å klipper håret på hverandre, selger joggesko og treningstights mens de drikker en latte fra en latterlig dyr pappkopp.
Nei, livet på landet har nok mer å by på enn det :-D
Stor fare for at jeg skal få gjennomgå ute på havet nå, fikk til og med en sånn fin bag til å ha tingene mine i, eventuelt det vi glemte å pakke. :lol: Den var også fin til å stroppe bakpå sykkelen, så da slapp jeg den utgiften. :lol:
JK95

Post by JK95 »

LordShaft wrote:på tide å klippe navlestrengen skjønner jeg
^ :thumleft
Trondgv

Post by Trondgv »

Haha, dere kan si hva dere vil, men jeg kommer fortsatt til å stå på mitt om at det er bedre å ha et par år ekstra hjemme i stedet for å bruke 6-10000 på å leie en plass når jeg har heller kan spare de pengene og slenge på egenkapitalen. Og det at jeg ikke vasker klærne mine selv, betyr jo ikke at jeg ikke gjør andre ting i hjemmet, uten å få ukepenger for det.

Det jeg har mest lyst til er jo å flytte ut, men det er ikke alltid like lett å få banken med på det når jeg ikke har en noenlunde fast jobb. Det er vel egentlig hovedgrunnen til at jeg fortsatt bor hjemme. :thumleft
JK95

Post by JK95 »

Skjønner såklart det, jeg vet bare at jeg ikke takler tanken på å flytte hjem til mor :thumleft
Nå er du jo en ålreit fyr virker det som, selv om du kjører traktor \:D/
Bikeridr
Geocache General
MC: '11 Yamaha FJR 1300A "Alfred"
'19 Kawasaki Versys-X 300 ADV "Frosken"

Post by Bikeridr »

Ankom Jõgevatreffet i går. Nå sitter jeg med en Gin/Grapefruit longdrink i sola og bare nyter livet her i Kuremaa :)
Toven
MC: 2021 MT-09 SP

Post by Toven »

Gjensyn med denne video:
[youtube][/youtube]

Eeeeeer det mulig =D>
Post Reply