Det der stiller jeg meg sterkt skeptisk til. Var det samme benken og under samme forhold ? Regner med gixxern var justert ? Min K3 ble målt til 161 på hjulet og har kun bolt-on. Kan ha vært en snill benk ikke vet jeg.FV wrote:En jeg har kjørt litt med har en 06 ZX-10R. Han kjørte den i benk og målte 162 hk på bakhjulet, dønn original. Etterpå kjørte de en K6 GSX-R 1000, denne hadde Akrapovic full eksos, PCIII, nye kortere trakter etc. Denne ble målt til 158 hk, så det er bra futt i ZX'en originalt.
RHolmen (blitt bleieskift arbeider på nytt)
Re: RH Racing *Bestillt Titax hendler ;)*
Re: RH Racing *Bestillt Titax hendler ;)*
Målingene ble gjort i samme benken, rett etter hverandre. Denne benken var visstnok gjerrig. Kan jo være at det var feil mapping som gjorde det, er sikkert mer å hente, men absolutt imponerende toppeffekt i ZX'en.
Re: RH Racing *Pus vært hos dyrlegen i dag*
endte opp på dyrlegen i dag...røntgen og narkose på pusen... men dem mente på at beinet bare var litt vondt fordi han sikkert har slått seg eller no...går på no smertestillende nå.. og han virker dritings
hehe
Faan å dyrlegene er dyre.. 1000spenn for en katt som er bra...

Faan å dyrlegene er dyre.. 1000spenn for en katt som er bra...
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!
Streetracing is not a crime!!!
- Romy
- MC: Suzuki SV650s 1999. Rød som bare det!
Putt ordet lege in i et yrke og du har en feit regning! Sånn er livet 
Godt at pus er frisk og nesten rask da

Godt at pus er frisk og nesten rask da

Min største synd hittil i livet var min Scooter som kom da jeg ble 16, en Peugot Vivacity, 05 modell! 
Tilgi meg!

Tilgi meg!
Tja... Var det så dyrt da..hehe Er jo en grund for at de tjener 1,5 mill i året.RH racing wrote: Faan å dyrlegene er dyre.. 1000spenn for en katt som er bra...
nettop... men dem fant jo faan ikke no galt med katta mi.. men han halter fortsat da...vi får se om det går over.. nå vet vi i allefal at det ikke er brudd... neste gang han skader seg skal jeg vente lengre med å dra til legen. hehe.. kan bli dyrt dette.. 

kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!
- Ulvinnen
- MC: Harley Davidson Sportster 883 Custom 2009 modell
2008: 10000 km
2009: 7000 km
2010: 6000 km
2011: 3900 km - Location: Akershus
Du burde vel heller gått dyrlegen med en gang?
Det koster å ha dyr, det må du bare legge inn i budsjettet like godt først som sist.
Det koster å ha dyr, det må du bare legge inn i budsjettet like godt først som sist.
-
- MC: HD FLSTCI Softail Heritage Classic
Ikke klag
Dyrlege på hjemmebesøk, medisiner, rekvisita, avlivning, kremering, urne.
Joda å få avsluttet livet til katta mi kostet ikke mindre enn 3990,-
Du har din i live enda i hvertfall til en fjerdedel av prisen.

Dyrlege på hjemmebesøk, medisiner, rekvisita, avlivning, kremering, urne.
Joda å få avsluttet livet til katta mi kostet ikke mindre enn 3990,-
Du har din i live enda i hvertfall til en fjerdedel av prisen.
ikke for å si noe slemt men: medisiner + avlivning?
-
- MC: HD FLSTCI Softail Heritage Classic
Ja, veterinæren benytter faktisk medisiner for å foreta avlivning.RH racing wrote:ikke for å si noe slemt men: medisiner + avlivning?
Den var 16 år og kreftsyk, så det var ingen vei utenom.
- Kjitta8648
- MC: Kawazaki ZRX 1200 R, grønn som seg hør og bør.
Dyredoktoren bruker vanligvis en overdose med narkose når de skal avlive et dyr.
De har vel funnet ut at det er det mest humane.

De har vel funnet ut at det er det mest humane.

http://www.zrxocboard.com/board/index.php
"In order to attain the impossible one must attempt the absurd."
- Miguel de Unamuno
Give a man a fire he's warm for a day,set a man on fire and he's warm for the rest of his life.
"In order to attain the impossible one must attempt the absurd."
- Miguel de Unamuno
Give a man a fire he's warm for a day,set a man on fire and he's warm for the rest of his life.
Begynnt på et kult prosjekt på jobben nå:
Porsche 997 Carrera 2S, skal bygges om til GT2 med nye karbon fangere, midt montert eksos, Bilstein PSS9 understell med full elektriske justeringer. Store Porsche kjeramiske bremser, Tror det er snakk om veltebur og Div elektrisk justering av motor... Nyt bildene dere med intresse

Er ikke helt bestemt hva slags hjula han vil ha enda, men tror neppe det blir no tull
Bilen yter nå ca 380hk, er kun to hjulstrekk og er blitt laaaaaaaaaaaav
Deler er til lakkering og jeg er snart ferdig å bygge eksosen...ting tar tid.
Understellet og bremser er alt montert og jeg venter kun på noe små deler føre jeg kan justere hjulvinkler
og få litt race oppsett på understellet. Chipping skal gjøres av Sportec, så den æren kan ikke jeg ta på meg
Hadde jeg hatt så mye penger så hadde jeg... så hadde jeg... så hadde jeg... kjøpt meg hus....
Porsche 997 Carrera 2S, skal bygges om til GT2 med nye karbon fangere, midt montert eksos, Bilstein PSS9 understell med full elektriske justeringer. Store Porsche kjeramiske bremser, Tror det er snakk om veltebur og Div elektrisk justering av motor... Nyt bildene dere med intresse

Er ikke helt bestemt hva slags hjula han vil ha enda, men tror neppe det blir no tull

Bilen yter nå ca 380hk, er kun to hjulstrekk og er blitt laaaaaaaaaaaav

Deler er til lakkering og jeg er snart ferdig å bygge eksosen...ting tar tid.
Understellet og bremser er alt montert og jeg venter kun på noe små deler føre jeg kan justere hjulvinkler
og få litt race oppsett på understellet. Chipping skal gjøres av Sportec, så den æren kan ikke jeg ta på meg

Hadde jeg hatt så mye penger så hadde jeg... så hadde jeg... så hadde jeg... kjøpt meg hus....
Re: RH Racing *Porsche "GT2".. med bilder*
*sikle sikle* Får kjøre bort å ta en titt snart igjen jeg da hehe
Team PINK

Jeg liker bare ting hvis de er rooooosaaa <3

Jeg liker bare ting hvis de er rooooosaaa <3
NEI, da hadde jeg bytta bil glatt
Gi meg en F50 med Biturbo og 850 gamp, så smiler jeg passe greit jeg óg 

F50 er ikke no gøy... skulle det vært rød italiener skulle den enten hatt navnet F40 eller Enzo
Jada Nina..du får ta deg en tur bortom å hilse på
om jeg jobber sent en kveld kanskje vi kan ta en bil på en luftetur. hehe

Jada Nina..du får ta deg en tur bortom å hilse på