Juliet blogger videre

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
User avatar
Einar
Posts: 650
Joined: 26 Apr 2005 15:03
Location: Tofte

Re: Juliet blogger

Post by Einar »

Juliet wrote:Takk Einar, godt du ikke blir fornærmet på meg nå da, som går bort fra Savage'n :)
sjekk signaturen min. SP 300 :D

Image
Savagen er hos McOslo. Jeg har lenge hatt lyst på ny sykkel men vet bare ikke hvilken. så imellomtiden tenkte jeg å skaffe meg et leketøy som jeg kunne bruke i høst og vinter. da jeg så denne hos McOslo kjørte jeg Savagen ditt og den hjem. er vel litt over en måned siden.

morro er det.
Du trenger bare 1
User avatar
Falken216
Posts: 71
Joined: 10 Sep 2008 20:07
MC: Buell Bastard
Location: Mjøsområdet

Re: Juliet blogger

Post by Falken216 »

Grattis så mye juliet...måtte dere kose dere "glugg i hjel" sammen
Kjør med innsiden...masse som kan ødelegge dagen for deg der ute
User avatar
Juliet
Posts: 895
Joined: 26 Dec 2007 23:22
MC: 2005 Sportster 1200
Location: Øvre Romerike

Re: Juliet blogger

Post by Juliet »

Einar wrote:
Juliet wrote:Takk Einar, godt du ikke blir fornærmet på meg nå da, som går bort fra Savage'n :)
sjekk signaturen min. SP 300 :D

Image
Savagen er hos McOslo. Jeg har lenge hatt lyst på ny sykkel men vet bare ikke hvilken. så imellomtiden tenkte jeg å skaffe meg et leketøy som jeg kunne bruke i høst og vinter. da jeg så denne hos McOslo kjørte jeg Savagen ditt og den hjem. er vel litt over en måned siden.

morro er det.
Grattis til deg også Einar, men jeg synes du ser vel liten ut oppå der :lol:
Image
Vennlig hilsen Juliet
User avatar
Juliet
Posts: 895
Joined: 26 Dec 2007 23:22
MC: 2005 Sportster 1200
Location: Øvre Romerike

Re: Juliet blogger

Post by Juliet »

Falken216 wrote:Grattis så mye juliet...måtte dere kose dere "glugg i hjel" sammen
Tusen takk, jeg tar høyden for det :D
Image
Vennlig hilsen Juliet
User avatar
Juliet
Posts: 895
Joined: 26 Dec 2007 23:22
MC: 2005 Sportster 1200
Location: Øvre Romerike

Re: Juliet blogger

Post by Juliet »

Planen var en langtur i dag, men jeg turte ikke annet enn å melde avbud pga frosten som lå lenge i dag. Det var kaldt i natt etter regn i går, og i skyggepartier her var det fryktelig glatt lenge utover formiddagen.
I ettermiddag ble løven vasket og luftet en liten tur, bare for å vite at hvis det var siste mulighet i dag så fikk jeg i det minste utnyttet den! Men det ser ikke ut til at det blir så mange flere turer hvis ikke vinteren gjør retur og det blir mildere igjen en periode. Selv etter en hel dag med sol lå det vann på veien som hadde kommet av frosten i natt. Ikke kult. Da jeg kom hjem etter turen var det bare tre grader ute. Utrolig at jeg ikke frøs, for jeg tok sjangsen på å bruke den nyinnkjøpte høstsalg-buksa med tights under istedet for den tykke gammelbuksa som pleier å fylles med klær...
Jeg stoppet på brygga her for endelig å få tatt et ok bilde av dyret.

Image

Apropos klær, nå har jeg shoppet nytt HD stæsj til meg selv på nettet, som jeg gleder meg veldig til å få. Har ønsket meg mc-skinnjakke til varme sommerdager en stund, og etter å ha prøvd noen flotte damemodeller fra HD var jeg ikke i tvil. Bedre skinnjakker finnes neppe!
Fikk byttet styre på sykkelen på mandag også, så nå er det mye mer leken å kjøre, og mye mer behagelig for meg som ikke har så lange armer. Skal vel prøve ny og smalere sal også en av de nærmeste dagene i tilfelle det gjør sykkelen noe enklere for meg å håndtere.
Det triste er at det ser ut til å nærme seg vinterferie for sykkelen sin del hvert øyeblikk nå... :(
Image
Vennlig hilsen Juliet
User avatar
Ulvinnen
Posts: 4874
Joined: 01 May 2007 21:16
MC: Harley Davidson Sportster 883 Custom 2009 modell

2008: 10000 km
2009: 7000 km
2010: 6000 km
2011: 3900 km
Location: Akershus

Re: Juliet blogger

Post by Ulvinnen »

Gratulerer med nytt styre på Løven! Det kler den. Jeg gleder meg til å se deg i de nye mc-klærne (til neste år?).

Vi savnet deg på turen i dag, men sikkerheten må alltid komme i første rekke, så det var bra du ikke tok sjangsen på glatte veier.
User avatar
Josie
Posts: 85
Joined: 18 Oct 2008 10:35

Re: Juliet blogger

Post by Josie »

Kul sykkel, Grattis Juliet :)
Endelig noen som kjører ånkli sykkel her inne :)
Har ikke sykkel selv for tida, men låner en 883 hos nabo'n noen ganger, for jeg tør ikke sitte på med andre. Så vil jeg ut på sykkel, må jeg låne, og da er det kjekt med en nabo som ikke kjører så mye, men som gjerne ser at mopeden blir lufta litt.
User avatar
SoloTwin
Posts: 1627
Joined: 29 Apr 2005 19:20
MC: 2004 Moto Guzzi Breva V 750 IE
(X: -98 Suzuki GSXR 600 R - banesykkel, -98 Yamaha DragStar XVS 650 A/Classic)

Kjørte km:
1. ses: ca 12 500 km
2. ses: ca .8 500 km
3. ses: ca .8 500 km
4. ses: ca 11 500 km
5. ses: ca . . . . . 0 km

Årets treff;
Norges treffet - Sortland, Italiensk vårtreff - Verdens Ende, Italiensk høsttreff - Hodalen.
Location: Akershus
Contact:

Re: Juliet blogger

Post by SoloTwin »

Jeg håper alle dyrene er ok nå, og at dere ikke har hatt flere uhell??? :shock:
Blir vel litt av noen regninger også da når man har syke dyr. :(
Håper alt er bra igjen.

Gratulerer med sykkel! Du er ei jente som er glad i krom? :D
Den ser veldig fin ut som jentesykkel.

Einar:
Jeg trodde ikke guttungen har blitt SÅ stor allerede! :shock: Du verden som tiden flyr!
Grattis med ny "mc" du også. ;)
Image
-04 Moto Guzzi Breva V750IE
X: -98 Suzuki GSXR 600R, -98 Yamaha DragStar/XVS 600 Classic/A
Image Ønsker alle en trivelig mc-sesong!!! Image - BLOGGEN - Image
User avatar
Einar
Posts: 650
Joined: 26 Apr 2005 15:03
Location: Tofte

Re: Juliet blogger

Post by Einar »

Hei S.

Ja tiden flyr.

Han er blitt større. 2 år + 4m
bilde tatt i dag tidlig på vei ut døra.... skal i barnehagen.
Image

Firehjulingen er morro. men ikke noe tur"sykkel".
Jeg Skal ha MONSTER ved første mulighet. Shorty, du sier ifra hvis boliglånet holder på å knekke dere og du trenger å selge sykkelen :D
Du trenger bare 1
User avatar
Juliet
Posts: 895
Joined: 26 Dec 2007 23:22
MC: 2005 Sportster 1200
Location: Øvre Romerike

Re: Juliet blogger

Post by Juliet »

Takk takk :)

ST: Jo, heldigvis er det bra med dyrene her - for øyeblikket :D Nå håper jeg det forblir bra med dem ut året...for ja det blir noen kroner! :roll: Og så er det ikke noe trivelig uansett...

Hyggelig at du likte sykkelen, jo jeg liker vel krom...synes choppere og customs skal ha litt krom jeg, litt nostalgi :)
Image
Vennlig hilsen Juliet
User avatar
Jeanette
Administrator
Posts: 7496
Joined: 05 Sep 2006 19:45
MC: 12 Honda VFR
X: 07 Yamaha FZ6-S
Location: Oslo

Re: Juliet blogger

Post by Jeanette »

Synd du ikke kunne bli med på tur på søndag Juliet, men jeg skjønner deg godt når det var så isete hjemme hos deg. Best å ikke ta noen sjanser :)
User avatar
SoloTwin
Posts: 1627
Joined: 29 Apr 2005 19:20
MC: 2004 Moto Guzzi Breva V 750 IE
(X: -98 Suzuki GSXR 600 R - banesykkel, -98 Yamaha DragStar XVS 650 A/Classic)

Kjørte km:
1. ses: ca 12 500 km
2. ses: ca .8 500 km
3. ses: ca .8 500 km
4. ses: ca 11 500 km
5. ses: ca . . . . . 0 km

Årets treff;
Norges treffet - Sortland, Italiensk vårtreff - Verdens Ende, Italiensk høsttreff - Hodalen.
Location: Akershus
Contact:

Re: Juliet blogger

Post by SoloTwin »

Einar:
Trodde faktisk det var i fjor jeg gratulerte deg som far jeg. :shock: Du verden som tiden flyr!

Juliet:
Godt å høre at alt er bra. Det blir jo en påkjenning når sånt skjer...
Får håpe på mange flere fine dager da, for det finnes ikke bedre å hente seg inn på enn å kjøre sykkel. ;)
Image
-04 Moto Guzzi Breva V750IE
X: -98 Suzuki GSXR 600R, -98 Yamaha DragStar/XVS 600 Classic/A
Image Ønsker alle en trivelig mc-sesong!!! Image - BLOGGEN - Image
User avatar
Josie
Posts: 85
Joined: 18 Oct 2008 10:35

Re: Juliet blogger

Post by Josie »

Ja, er godt med en tur på sykkel når det kverner som verst i hodet og verden ikke er annet enn en jammerdal fra ende til annen.

Hyggelig at det er plass til familie også på MC-forumet :) Han er jo søt han guttungen din Einar, der han strekker seg etter styret. Og det var en sann hjerteknuser som skulle i barnehagen :)
Var ei stund redd for at det bare var sånne sure oppgulp som var i en tråd her om nye moderatorer. Da jeg leste den fikk jeg litt mye fartsvind i øya, og skjønte ikke bæra, hva var det nå jeg hadde rota meg inn på?

Men det Damenes forum? Det var jo stengt for allmenheten? eller det vil si jeg kom ikke inn?
User avatar
Jeanette
Administrator
Posts: 7496
Joined: 05 Sep 2006 19:45
MC: 12 Honda VFR
X: 07 Yamaha FZ6-S
Location: Oslo

Re: Juliet blogger

Post by Jeanette »

Josie wrote:Men det Damenes forum? Det var jo stengt for allmenheten? eller det vil si jeg kom ikke inn?
Send en pm til admin (NoName) og be om tilgang :) Mulig moderatorene også kan fikse det, det er jeg ikke sikker på.
User avatar
SoloTwin
Posts: 1627
Joined: 29 Apr 2005 19:20
MC: 2004 Moto Guzzi Breva V 750 IE
(X: -98 Suzuki GSXR 600 R - banesykkel, -98 Yamaha DragStar XVS 650 A/Classic)

Kjørte km:
1. ses: ca 12 500 km
2. ses: ca .8 500 km
3. ses: ca .8 500 km
4. ses: ca 11 500 km
5. ses: ca . . . . . 0 km

Årets treff;
Norges treffet - Sortland, Italiensk vårtreff - Verdens Ende, Italiensk høsttreff - Hodalen.
Location: Akershus
Contact:

Re: Juliet blogger

Post by SoloTwin »

Her er det plass til det meste. Synes ikke det er så mye oppgulp jeg. Men har bare begrensede tråder jeg bruker å se på, så kan hende det er mye som går meg borbi. Men liv og røre er det forumet og at tempen kan variere, ja det gjør den. Og klart at noe mindre spiselig enn andre, men vi er nå kokker allesammen så da må det nesten bli som det blir. Og liker vi det ikke, så må man spise "ute". ;)
Image
-04 Moto Guzzi Breva V750IE
X: -98 Suzuki GSXR 600R, -98 Yamaha DragStar/XVS 600 Classic/A
Image Ønsker alle en trivelig mc-sesong!!! Image - BLOGGEN - Image
Post Reply