Så vidt jeg kan se var du påmeldt under de samme premissene som meg (kun dårlig vær som unskyldning) og da kan det se ut til at du også må kjøpe deg et quiz poeng
@ashland Blir det for vrient, så kan du jo ty til sjekkhefte
Når det gjelder betaling og påmelding etc så skal jeg ha et tydelig punkt om det på neste fellestur jeg arrangerer, slik at det ikke blir noen eventuelle overraskelser når det gjelder dette. Ønsker jo å holde tonen uformell, byråkratiet på et minimum og påmelding så fleksibel som mulig - men samtidig unngå at turene går i tap for den som arrangerer
Tommas wrote:@ashland Blir det for vrient, så kan du jo ty til sjekkhefte
Når det gjelder betaling og påmelding etc så skal jeg ha et tydelig punkt om det på neste fellestur jeg arrangerer, slik at det ikke blir noen eventuelle overraskelser når det gjelder dette. Ønsker jo å holde tonen uformell, byråkratiet på et minimum og påmelding så fleksibel som mulig - men samtidig unngå at turene går i tap for den som arrangerer
Er vel såre enkelt dette. Alle som har skrevet at dem skulle være med betaler for seg. Været får man jo ikke gjort noe med å det er en sjanse man må ta alle sammen. Når hyttene er bestillt og ikke kan sies opp så hjelper det lite om det er snøstorm ute. Tur arrangøren er den som blir sittende med jokeren til slutt og da mener jeg at alle bør betale beløpet uoppfordret.
Synes det er bra jeg at noen i det hele tatt gidder å arrangere slike turer.
Tommas wrote:@ashland Blir det for vrient, så kan du jo ty til sjekkhefte
Er vel såre enkelt dette. Alle som har skrevet at dem skulle være med betaler for seg. Været får man jo ikke gjort noe med å det er en sjanse man må ta alle sammen. Når hyttene er bestillt og ikke kan sies opp så hjelper det lite om det er snøstorm ute. Tur arrangøren er den som blir sittende med jokeren til slutt og da mener jeg at alle bør betale beløpet uoppfordret.
Synes det er bra jeg at noen i det hele tatt gidder å arrangere slike turer.
må si meg helt enig her visst ikke får vi leie inn HA som innkrevere
Går ut fra at mulig besøk på lørdagen som uteble av flere grunner, blant annet at vertskap var ute på tur ikke medfører betaling selv om jeg sikkert kunne fått til å viuppse en femtilapp på noe slags vis jeg også hvis det er påkrevd . Ellers ser det ut til at dere ha hatt en kjempefin tur både til og fra og underveis. Det blir som regel sånn når man bare kommer seg av sted... skulle likt på ta en tur ut men når hytta er tom er det ikke det samme..... neste gang -------- !