hehe.. lurer på om det er no feil jeg når jeg fant den ene delen i katalysatoren og den andre i luftslangen
en kompis av meg syns bilen gikk litt dårligere + at den brukte myyyyyye olje. hehe
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!
RH racing wrote:hehe.. lurer på om det er no feil jeg når jeg fant den ene delen i katalysatoren og den andre i luftslangen
en kompis av meg syns bilen gikk litt dårligere + at den brukte myyyyyye olje. hehe
Valen wrote:Du mener vell at den blir bygget om til en GT3? Eller skal fanger og slikt byttes senere? Midtpotter kan jo bli spess i en GT2 fanger også
Og hvorfor har GT3en gule kalipere når den ikke har keramiske bremser, "dekal" trim ?
- dette blir en GT2 pga understell, bremser osv..blir også nye fangere på denne ja, sportec GT2 fangere.
- Dekal trim? heh... nei du... caliprene er av samme type som den med kjeramiske, men skal ha stål skiver i stede. Disse har samme dim som di kjeramiske men er mere anvendlige på gatekjøring og er supre på bane. kjeramiske trengs å varmes litt føre full effekt og er sinnsykt dyre... koster 50 000kr pr skive
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!
RH racing wrote:
- dette blir en GT2 pga understell, bremser osv..blir også nye fangere på denne ja, sportec GT2 fangere.
- Dekal trim? heh... nei du... caliprene er av samme type som den med kjeramiske, men skal ha stål skiver i stede. Disse har samme dim som di kjeramiske men er mere anvendlige på gatekjøring og er supre på bane. kjeramiske trengs å varmes litt føre full effekt og er sinnsykt dyre... koster 50 000kr pr skive
Okey da, så bare på dem bildene som var ute til nå jeg Kommer det blåse på også?
Og Kaliperene pleier jo å være røde når det er stålskiver, var derfor jeg skrev "dekaltrim"
RH racing wrote:
Og Kaliperene pleier jo å være røde når det er stålskiver, var derfor jeg skrev "dekaltrim"
Di er røde på porsche orginale bigbrakes ja... men dette er oppdate race bremser... en caliper veier 50% av en orginal en.
Disse gule caliprene har seks stempel i hver kaliper foran, kontra orginale med 4 + mindre klosser.