tshansen - *Shoot & Ride*
Re: LordShaft - *Nord-Norge og Nordkapp m.m del 8 s344*
Takk for det gutter. Å jeg har en del upublisert materiale som kommer gradvis utover vinteren. Jeg har jo en Høst-tur med primus som må skrives litt om også 

I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
Instagram
YouTube
MyRoute-app
YouTube
MyRoute-app
- ojda
- Bamsefar
- MC: "Helene-GS" BMW R1200GS-Rallye. 2018.
+ en Rally til: 2022 - Honda CRF300 Rally "Doffen"👍😇
2023 - Aprilia Tuareg660 "Amanda" 🫣 - Location: Kristiania
Har ikke kommet lenger enn til 3. bildet m text, så hylling og skryt får komme etterhvert
Men jeg må jo si at hummøret steg 3 hakk når jeg så at siste del av eventyret nå var lagt ut.
Detta skal bli gøy
Men du Thomas! Hva er det du har gjort med hue til han på venstre side av det første bildet (bikeridr)?
Har du rett og slett "Vridd hue rundt på`n".
Han var da ikke så gæli, syns du
Nei nå får jeg se til å lese resten, har gleda meg til dette

Men jeg må jo si at hummøret steg 3 hakk når jeg så at siste del av eventyret nå var lagt ut.
Detta skal bli gøy

Men du Thomas! Hva er det du har gjort med hue til han på venstre side av det første bildet (bikeridr)?
Har du rett og slett "Vridd hue rundt på`n".
Han var da ikke så gæli, syns du

Nei nå får jeg se til å lese resten, har gleda meg til dette

2020: 17000km. 19: 16.6k. 18: 22k. 17: 19k. 16: 28k. 15: 22k. 14: 24k. 13: 25k. 12: 19k. 11: 9k.
- ojda
- Bamsefar
Der var vi igennom, å jammen ble det ikke avslørt at det blir nok ett avsnitt
Som du selv sier, var vel ikke dette strekket det mest spennende
Men som sedvanlig mesterlig igenfortalt og illustrert
Jeg gledes

Som du selv sier, var vel ikke dette strekket det mest spennende

Men som sedvanlig mesterlig igenfortalt og illustrert

Jeg gledes

2020: 17000km. 19: 16.6k. 18: 22k. 17: 19k. 16: 28k. 15: 22k. 14: 24k. 13: 25k. 12: 19k. 11: 9k.
Flott levert i inngangen til den kalde fæle tida 

- Bikeridr
- Geocache General
- MC: '11 Yamaha FJR 1300A "Alfred"
'19 Kawasaki Versys-X 300 ADV "Frosken" - Location: Babīte
Takk for varm omtale. Skulle vel bare mangle at man ikk hjelper til der man kan, oss bikere imellom
Fantastisk skrevet som alltid og jeg gleder meg til siste avsnitt. Det blir nok med en nostalgisk tåre i øyekroken, for den turen vi hadde var noe av det beste og triveligste jeg hittil har opplevd på to hjul
Jeg savner gjenget og opplevelsene..
Men så har jeg også en litt trist nyhet. "Bikkjemannen" har mistet "Chakira", hun gikk bort tidligere i høst nesten 12 år gammel.

Fantastisk skrevet som alltid og jeg gleder meg til siste avsnitt. Det blir nok med en nostalgisk tåre i øyekroken, for den turen vi hadde var noe av det beste og triveligste jeg hittil har opplevd på to hjul

Jeg savner gjenget og opplevelsene..
Men så har jeg også en litt trist nyhet. "Bikkjemannen" har mistet "Chakira", hun gikk bort tidligere i høst nesten 12 år gammel.
Du får hilse bikkjemannen.
Og ellers, så er jeg helt enig med deg i det du sier om både reiseskildringen, turen og gjengen.
Og enig med Lorden om Finland og engelskkunnskapen til finlendere ... jeg har flere enn en gang stått å revet meg fortvilt i håret i det landet
Og ellers, så er jeg helt enig med deg i det du sier om både reiseskildringen, turen og gjengen.
Og enig med Lorden om Finland og engelskkunnskapen til finlendere ... jeg har flere enn en gang stått å revet meg fortvilt i håret i det landet

- Spiritofwinter
- MC: 2022 Husqvarna Norden 901
1979 Honda CX500C, Vinterprosjekt - Location: Ørsta
Med minusgrader, hvite veier og antydning til vinterstorm så varmer det godt å lese litt om MC tur igjen. Venter spent på resten.
Sent from my iPad using Tapatalk
Sent from my iPad using Tapatalk
Var på fjellet igjen i dag, det hold på å ende med luftambulanse og redningsmannskaper. Hadde meg en ufrivillig "bambi" på isen. Når 2 meter mann begynner å tryne på isen og prøver å redde situasjonen. Ja da blir det noe moment i sving
Heldigvis er jeg smidig som en katt, dro en baklengs rulle ned i noen busker å reiste meg igjen helt elegant
Is på steiner/berg dekket av litt løssnø, det er fali det
Så jeg får vel trille meg en tur bortom G-max'en å plukke med meg et par brodder

Disse skulle visst være noe av det bedre man fikk tak i! så da satser vi på at disse holder meg unna eventuelle beinbrudd i framtiden

Is på steiner/berg dekket av litt løssnø, det er fali det

Disse skulle visst være noe av det bedre man fikk tak i! så da satser vi på at disse holder meg unna eventuelle beinbrudd i framtiden

Instagram
YouTube
MyRoute-app
YouTube
MyRoute-app
Trodde du trengte lastebilkjettinger til skoene dine jeg?
Glatte steiner er ikke noe gøy, har hatt liknende situasjoner, bare når jeg skal hoppe på land fra båt, våt erfaring.

Glatte steiner er ikke noe gøy, har hatt liknende situasjoner, bare når jeg skal hoppe på land fra båt, våt erfaring.

Det var vel sannsynligvis den hyppigste dødsårsaken blandt fiskere for noen år siden ... når de skulle om bord igjen etter en tur på byen.Trondgv wrote: ... bare når jeg skal hoppe på land fra båt, våt erfaring.
Men det har heldigvis endret seg litt i takt med stadig strengere krav til både kai, båt og mannskap
Jepp, kan fort gå skikkelig dårlig, dette gjelder også for "båtfolket" spesielt på festivaler o.l. hvor det ikke er såpass strenge krav. Ser forskjell fra ISPS området jeg jobber på og et festivalområde.jhn wrote:Det var vel sannsynligvis den hyppigste dødsårsaken blandt fiskere for noen år siden ... når de skulle om bord igjen etter en tur på byen.Trondgv wrote: ... bare når jeg skal hoppe på land fra båt, våt erfaring.
Men det har heldigvis endret seg litt i takt med stadig strengere krav til både kai, båt og mannskap

Fin turrapport med skumle mygg, våte innsjøer, strake veier og andre finske særegenheter
Da føler jeg meg ettertrykkelig advart mot å legge MC-tur via Finland

Da føler jeg meg ettertrykkelig advart mot å legge MC-tur via Finland

- ojda
- Bamsefar
Da skal du også vite at LotdShaft er ikke bare litt over pysete når det kommer til mygg 

Jammen drit i mygga ... det finnes mere vektige grunner til å unngå Finland.
Men det finnes også noen gode grunner til å besøke Finland ... jeg har møtt et par av de
Men det finnes også noen gode grunner til å besøke Finland ... jeg har møtt et par av de
Jeg kommer faktisk ikke på en god grunn til å kjøre gjennom Finnland på sykkel
Det er mulig at det er noe bra der borte (det må jo nesten det? eller?) Jeg kommer i alle fall til å styre elegant unna, inntil noen kan bevise det motsatte
Jeg er ikke spesielt begeistret for mygg nei, men jeg er jo faen meg som fluepapir på driten! Det er samme hvis vi sitter fire mann rundt et bål! Da trekker alltid røyken min vel. Samme faen hvor jeg setter meg, eller velger å bytte plass

Jeg er ikke spesielt begeistret for mygg nei, men jeg er jo faen meg som fluepapir på driten! Det er samme hvis vi sitter fire mann rundt et bål! Da trekker alltid røyken min vel. Samme faen hvor jeg setter meg, eller velger å bytte plass

Instagram
YouTube
MyRoute-app
YouTube