tshansen - *Shoot & Ride*
- Palma
- MC: BMW R1150GS 2000mod. "Betty"
BMW F650GS 2001 Mod. "Litjkar'n" solgt 2018
BMW F650GS 2003 mod. "650'n" solgt 2018
BMW F800GS 2013 mod. "800'n"
Honda Crf250L 2020 mod. - Location: Tjura
Re: LordShaft - *Søken etter PMS vaksine*
Det med en perm støttes. Om 30 år vil du angre på at du ikke tok vare på de, så er sneipen stor og du sitter som gammelmann i gyngestolen med en Caol Ila og tenker på gamledager [emoji33]
Sendt herifra!
Sendt herifra!
LordShaft - *Søken etter PMS vaksine*
Ja, noe har vi naturligvis (ja hun) tatt vare på. Det ser jeg bare på som naturlig, men mye går nok i søppelkassen. Vi snakker en 20 talls tegninger om dagen. Det blir fort mange ringpermer av slikt
Men det ligger godt an til hjemmelagede julegaver til neste år
Tenker jeg besteforeldrene blir fornøyd... 
Ellers så kan jeg meddele at jeg fikk Sneipen til å gå 3 timer i fjellet i dag. Klart det går ikke veldig fort unna, men det er imponerende nok i seg selv, klart det ble hotdog til middag (varmet på primus) og kviklunsj til dessert. Viktig å holde motivasjonen oppe

Men det ligger godt an til hjemmelagede julegaver til neste år

Ellers så kan jeg meddele at jeg fikk Sneipen til å gå 3 timer i fjellet i dag. Klart det går ikke veldig fort unna, men det er imponerende nok i seg selv, klart det ble hotdog til middag (varmet på primus) og kviklunsj til dessert. Viktig å holde motivasjonen oppe

I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
Instagram
YouTube
MyRoute-app
YouTube
MyRoute-app
- Palma
- MC: BMW R1150GS 2000mod. "Betty"
BMW F650GS 2001 Mod. "Litjkar'n" solgt 2018
BMW F650GS 2003 mod. "650'n" solgt 2018
BMW F800GS 2013 mod. "800'n"
Honda Crf250L 2020 mod. - Location: Tjura
Re: RE: LordShaft - *Søken etter PMS vaksine*
Veldig bra. Nesten missunnelig [emoji3]LordShaft wrote:Ja, noe har vi naturligvis (ja hun) tatt vare på. Det ser jeg bare på som naturlig, men mye går nok i søppelkassen. Vi snakker en 20 talls tegninger om dagen. Det blir fort mange ringpermer av slikt [emoji38]
Men det ligger godt an til hjemmelagede julegaver til neste årTenker jeg besteforeldrene blir fornøyd...
Ellers så kan jeg meddele at jeg fikk Sneipen til å gå 3 timer i fjellet i dag. Klart det går ikke veldig fort unna, men det er imponerende nok i seg selv, klart det ble hotdog til middag (varmet på primus) og kviklunsj til dessert. Viktig å holde motivasjonen oppe [emoji38]
[img]https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170121/7b0ce4684ad06e7dc2c22206a585e209.jpg[/img]
Sendt herifra!
Tror de fleste oppfattet at det ble skrive med glimt i øyet.LordShaft wrote:Det var et litt humoristisk innlegg fra min side, men det er jo veldig gode poenger du kommer med der knutk
Samtidig må man ikke glemme de kloke ord fra en Dansk poet:
Den som tar en spøk kun som spøk og alvor kun alvorlig har skjønt begge deler meget dårlig.

knutk wrote:Samtidig må man ikke glemme de kloke ord fra en Dansk poet:
Den som tar en spøk kun som spøk og alvor kun alvorlig har skjønt begge deler meget dårlig.

Piet Hein https://no.wikipedia.org/wiki/Piet_Hein
Mannen er en gullgruve av underfundigheter og små dikt som han kalte "Gruk". Utrolig mange bra sitater, så verdt litt tid på nett eller bøker om man vil.
"Der er stor lighed mellem at have løst et problem og slet ikke at have fattet det"
"Vi ser med det lokale vrangsyn på den globale verden"
"Af mad på fad og vin i glas er lidt for lidt præsis tilpas."
Ta vare på et utval og kast resten. Det har vi gjort. Nå er det slik at Tea faktisk lager kunst vi har satt I ramme og har på veggen så kanskje litt anderledes for vår del, men det er gøy nå å se tilbake på de tidligste tegningene hennes og hvordan hun har utviklet seg.
Da har jeg omsider fått tettet "hullet" i radiatoren på Direktør bilen min
Den har vært så liten at det har vært umulig å se det på annet enn ekspansjonstanken. Ikke har det vært noe drypp under bilen, ikke har det vært noe hvit eksos eller lukt av eksosen. Så hvor kjølevæsken har tatt veien må fuglene vite
Ser ikke noe tegn på oljen heller.
Uansett så var jeg innom Biltema her forrige dagen å kjøpte en flaske med radiator sement
(heter faktisk det på flasken) Det løste biffen elegant. Så får vi bare håpe dette er en permanent løsning så jeg slipper noe mer mas med den bilen.
Må en tur innom Svendsen eksos i dag også. Det er noe som har "løsnet" på eksosanlegget. Så vi snakker relativt ålreit lyd gjennom nabolaget
For de som lurer på hvordan en skikkelig direktør bil ser ut

Se på de linjene, felgene, den svarte pyntelisten med detaljer som går igjen rundt hele bilen.... rett og lett et smykke

Den har vært så liten at det har vært umulig å se det på annet enn ekspansjonstanken. Ikke har det vært noe drypp under bilen, ikke har det vært noe hvit eksos eller lukt av eksosen. Så hvor kjølevæsken har tatt veien må fuglene vite

Uansett så var jeg innom Biltema her forrige dagen å kjøpte en flaske med radiator sement

Må en tur innom Svendsen eksos i dag også. Det er noe som har "løsnet" på eksosanlegget. Så vi snakker relativt ålreit lyd gjennom nabolaget

For de som lurer på hvordan en skikkelig direktør bil ser ut

Se på de linjene, felgene, den svarte pyntelisten med detaljer som går igjen rundt hele bilen.... rett og lett et smykke

Instagram
YouTube
MyRoute-app
YouTube
MyRoute-app
Som bilentusiast kan jeg ikke annet enn å si at det der er noe av det værste jeg ser
Henviser deg til facebookgruppa Toyota Avensis Spotterklubb 

Hahahaha

Instagram
YouTube
MyRoute-app
YouTube
MyRoute-app
Direktørbil du liksom..DETTE er direktørbil; Citroen Jumpy

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Sammenliknet med for eksempel en Super Duke, så blir alle biler så daffe at jeg har gitt opp å tenke på annet enn a til b transport.
Ja til kjedelig bil
Ja til kjedelig bil

- ole m.
- MC: KTM 1290 Super Adventure R - 2021
KTM 400 EXC - 2011
KTM 450 SX-F - 2010
KTM 690 Rally - 2008
KTM 950 Adventure S - 2004
Moto Guzzi Quota 1000 - 1992
Yamaha YZ 490 (T) - 1987
Yamaha SRX-6 - 1986
Yamaha IT 490 (K) - 1983
Kawasaki KX 250 - 1983
Moto Guzzi V 1000 SP - 1983
Honda XR 500 R - 1982
Suzuki RM 250 X - 1982
Yamaha XT 500 - 1978
Moto Guzzi 850-T - 1974 - Location: Oslo
Ja, og snart er det vel blitt sement av alt som heter kjølevæske, ikke rart det ikke drypper...LordShaft wrote: Uansett så var jeg innom Biltema her forrige dagen å kjøpte en flaske med radiator sement(heter faktisk det på flasken) Det løste biffen elegant. Så får vi bare håpe dette er en permanent løsning så jeg slipper noe mer mas med den bilen.

Vakkert og gjennomført ja, sportslige linjer i et råskinn av en bil.LordShaft wrote:For de som lurer på hvordan en skikkelig direktør bil ser ut

ole m. wrote:[Ja, og snart er det vel blitt sement av alt som heter kjølevæske, ikke rart det ikke drypper...![]()
Duger det for en atomubåt så duger det sikkert for Lorden's sportsbil

Husker godt jeg leste den boka som liten, og den "radiatorlekk-fiks"-historien synes jeg selv den gang var utrolig artig

http://barsleaks.com/gaskets/lets-talk- ... ive-myths/Our products have been around since 1947 and have since become the premium brand of chemical stop-leaks solutions and engine/oil/fuel treatments. Our formulations get used in fleet, military, industrial and dozens of other specialty applications. Today, many automakers use our products in their assembly operations as OEM treatments. In August of 1958, Bar’s Leaks even helped William R. Anderson’s famous USS Nautilus nuclear submarine complete its historic journey under the North Pole arctic ice when it developed an internal powertrain leak.
For å si det slik, det skal mye til for å stoppe en Toyota
Den vil bare ikke dø... jeg kunne sikkert demontert hele radiatoren uten noe problem også 

Instagram
YouTube
MyRoute-app
YouTube
MyRoute-app
- ojda
- Bamsefar
- MC: "Helene-GS" BMW R1200GS-Rallye. 2018.
+ en Rally til: 2022 - Honda CRF300 Rally "Doffen"👍😇
2023 - Aprilia Tuareg660 "Amanda" 🫣 - Location: Kristiania
Dø? hvorfor skulle den døLordShaft wrote:Den vil bare ikke dø...

Direktørbil ja

utenfor sto det en orange Lada1200.
Det var da jeg forsto at dette var plassen for meg

Jaggu hadde han den bilen i mange år etter også

2020: 17000km. 19: 16.6k. 18: 22k. 17: 19k. 16: 28k. 15: 22k. 14: 24k. 13: 25k. 12: 19k. 11: 9k.