Må henge meg på Ojda her, det der må du nesten prøve å filme for å se hvordan fungerer. Noe fjasete unboxing med flipping av kniv og masse tull er ikke påkrevet. Direkte action i nygarasjen med rabbakonda omlegging ser man veldig frem til.
Jeg ser jo på den enkle saken jeg legger om dekk med.... eikene får litt juling ...Men prøver å holde igjen så godt jeg kan.
ashland wrote: ↑03 Mar 2023 17:11
Premium dop, KTM leveres ikke alltid med begge hjulene ned
20230303_170907.jpg
Leveres, eller leveres tilbake?
?Que pasa?
Neida, bare noe så inderlig forslått etter en skikkelig trynings. Sykkelen klarte seg bra. As usual glana jeg på noe helt annet enn veien og dit jeg skulle, plutselig var svingen og stupet der og jeg klemte til forbremsen alt hva enn ikke skal gjøre...
Ho mor veit ikke noe om skrubbsår og blåmerker @ojda Du får bli med neste gang, ting går alltid gæli når jeg er på egenhånd
ashland wrote: ↑03 Mar 2023 17:11
Premium dop, KTM leveres ikke alltid med begge hjulene ned
20230303_170907.jpg
Leveres, eller leveres tilbake?
?Que pasa?
Neida, bare noe så inderlig forslått etter en skikkelig trynings. Sykkelen klarte seg bra. As usual glana jeg på noe helt annet enn veien og dit jeg skulle, plutselig var svingen og stupet der og jeg klemte til forbremsen alt hva enn ikke skal gjøre...
Ho mor veit ikke noe om skrubbsår og blåmerker @ojda Du får bli med neste gang, ting går alltid gæli når jeg er på egenhånd
Jeg skal på 'diskret vis' holde det her på forumet
Er du kjørbar i morra, eller ble det: Dett var Dett?
Last edited by ojda on 03 Mar 2023 19:06, edited 1 time in total.
Jeg skal på 'diskret vis' holde det her på forumet
Er du kjørbar i morra, eller ble det: Dett var Dett?
Det er bra Arne
Jeg er kjørbar, skal mer til enn litt skrubbsår og blåmerker før jeg slenger inn håndkleet... Det positive- Nå har jeg en god grunn for å finne ny bukse
Lykke til med å finne ny bukse med (cargo-lomme).
Jeg prøvde leeeenge å finne, før jeg måtte slenge inn håndkledet å nøye meg med trang glidelås-lomme.