Jeg har jo litt forståelse av knivstål selv. Å japans vg10 er vel noe av det bedre man får på slike kniver (til en fornuftig pris) selv om pro serien med sitt cobalt stål er hakket bedre. Alle kan jo være uheldig med produktet, at det har vært en feil i produksjonen osv. Men Fällkniven har vel vært rangert som en av verdens beste kniver i mange år. Dette er ikke tilfeldig. Men som sagt så er jo det forbanna surt at eggen knekker ved slikt bruk.
Samekniven min er jeg ekstremt godt fornøyd med, men jeg var så "dum" at jeg kjøpte den i feil stål, som gjør at den ruster så jævlig. Den krever for mye stell. Så denne blir ikke brukt like mye til fiske og andre ugjestmilde oppgaver

Men vi er jo rund rundt livet, og har plass til mer enn en kniv

Morakniv har jeg i arbeidsbuksen og i fiskekassen. Den kan brukes til alt, men utrolig lite spennende kniv da man
Penger i maten er så langt ifra poenget man kommer...

Det å ha noe godt, næringsrikt, lett å tilberede når man er på tur... er for meg magi! Et par ryndstykker med smør, betasuppe iblandet litt potetmos og en kald pils utenfor teltet. Det blir nesten ikke bedre enn det. Tar lite plass og fyller kroppen med det som er mest nødvendig.

I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app