RHolmen (blitt bleieskift arbeider på nytt)

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
supermons
Administrator
MC: Suzuki GSX750

Re: RH Racing *Tidlig Jul i år*

Post by supermons »

Da er det bare ny oppkjøring som må til for å få tilbake lappen?

Bra saker det da, regner med du gleder deg "litt".. hehe
Kelso
MC: 04'Aprilia RS125 - Manuel poggiali

Post by Kelso »

RH racing wrote:Tror også dama er litt småkåt i dag, så kanskje det blir no på meg senere....
Ikke rart det, når du har tatt skjegget :P
RH racing
MC: Ninja - Troublemaker

Post by RH racing »

oppkjøring på tirsdag :D ............. vi spiller konsert i sarp på lørdag, dere med ekstrem metal intresse bør ta dere en tur....
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
Pollti

Post by Pollti »

RH racing wrote: ligner faktisk på en prikke på ei jente jeg kan være far til og...forutenom visse viktige detaljer da. ehem....
Jeg pleier å uttrykke det overfor mine bedre 7/8 på denne måten : Noen ganger faller eplet i nedoverbakke og blir liggende under pæretreet. :-k Hun blir mektrig irritert når den blir dradd. :)
Jeanette
Administrator
MC: 12 Honda VFR
X: 07 Yamaha FZ6-S

Post by Jeanette »

Du får passe på lappen nå da ;)
RH racing

Post by RH racing »

jupp...som Jeanette antyder her er lappen tilbake ;) så nå må jeg bare skaffe nytt batteri på moppeden og ta den ut på en "første tur" tur... ;) er litt mye regne og litt kaldt enda..så vet ikke helt om jeg gidder enda...forsikringen er tatt av også.... hmm...

ellers ikke skjedd stort med meg ....
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

RH racing

Re: RH Racing *Da var lappen tilbake!!!*

Post by RH racing »

vært å sett på en 03 R6 Roadracing sykkel nå.. kan få denne ganske billig... følger med sinnsykt mye utstyr på denne og den er aldri vært i bakken... 35000kr. vurderer nå å selge kawan å heller kjøpe denne... så holder kanskje lappen litt lengre også...

Demons: da er kanskje sykkelen til salgs igjen.. hehehe...for aldri bestemt meg... ;)

inunf
MC: Ymse

Post by inunf »

Grattis med lappen da!
RH racing

Post by RH racing »

takker... (selv om den holdt på å ryke her om dagen) ikke lurt å bytte cd der fartsgrensen går fra 70 til 50 :D gikk litt fort sa polisen.. men hadde ikke målt meg... unnskyldte meg med at jeg var fra Fredrikstad og hadde aldri vært i bergen før ;)

supermons
Administrator

Post by supermons »

RH racing wrote:vært å sett på en 03 R6 Roadracing sykkel nå.. kan få denne ganske billig... følger med sinnsykt mye utstyr på denne og den er aldri vært i bakken... 35000kr. vurderer nå å selge kawan å heller kjøpe denne... så holder kanskje lappen litt lengre også...

Demons: da er kanskje sykkelen til salgs igjen.. hehehe...for aldri bestemt meg... ;)
Hmmm ;)
RH racing

Post by RH racing »

vi får se hva jeg gjør ;) hadde jeg bare hatt mye penger kunne jeg jo gjort alt :D bane, vei, bil, båt.... hus :( men neida.. har ikke så mye penger...dvs, liker å bruke penger og ikke spare.. hehehe...

Gixxerman

Post by Gixxerman »

Er ikke stinn av gryn selv, men min prioritering er hvertfall å ha noe rått. Har kun ett kjøretøy da, så det går jo. Syntes det er bedre å ha det rått i sommerhalvåret enn å ha det kjedelig året rundt :)
supermons
Administrator

Post by supermons »

Gixxerman wrote:Er ikke stinn av gryn selv, men min prioritering er hvertfall å ha noe rått. Har kun ett kjøretøy da, så det går jo. Syntes det er bedre å ha det rått i sommerhalvåret enn å ha det kjedelig året rundt :)
Derfor jeg selger unna undermotoriserte biler og skal ha sykkel :D

Sender deg en pm jeg RH
RH racing

Post by RH racing »

Gixxerman wrote:Er ikke stinn av gryn selv, men min prioritering er hvertfall å ha noe rått. Har kun ett kjøretøy da, så det går jo. Syntes det er bedre å ha det rått i sommerhalvåret enn å ha det kjedelig året rundt :)
men nå har jeg jo ting å leke med hele året da:

Audi A4 quattro (familiebil)
Audi 90 Quattro 2,2turbo leke hele året
Sierra Cosworth 2wd
blir kanskje Roadracing sykkel
tror jeg beholder Ninjan i allefal en sessong til... er usikker...

RH racing

Post by RH racing »

vel..ikke vært mye action på meg denne helgen. jobbet til seeeeent på fredag med litt jobb for en arbeidskollega også monterte jeg Xenon i fjærnlysa på A4'n. Blir en del bedre lys når jeg skal på Norefjeld til helgen.
Har også renset akvariet mitt som var fullt av alger og drit, da vi brått fant ut an en stor slørhale har blitt spist.
Har noen djevelfisk som gjerne gulper i seg en fisk i ny og ne...

Image

Image

for dere som lurer så er dette sjokolademaller.. di er giftige og knurrer skikkelig om man løfter disse opp av karet..

sånn blei karet etter rens (tomt for fisk)

Image

også har vi vært en tur i sverige, Ravn's første utenlands tur...

Image

kose seg i godtebutikken..dette blir nok et Mekka når han blir eldre....

Image

Post Reply