jada 6,5 mnd han nå... begynner nok snart å krabbe han
sett dem har en sånn elektrisk 3 hjulet mc på biltema til et par hundre lapper... han trenger nok en sånn...
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!
snakket med gutta fra PITSTOP MC nå.. ser ut til at titax ikke har noen type som passer på clutch hendelen min.
sendte mld og klaget og fikk til svar: jeg har selv vært å prøvd dette på en zx6r nå. ser ut til at titaz har gjort no feil der. send hendlene tilbake så returnerer vi pengene.
lurer på om jeg selv klarer å bygge om...
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!
RH racing wrote:mulig det Gixxer men du solgte jo sykkelen syns den gamle din var tøffere av utseende jeg.. men motoren i den nye er fetest da .. hehe
Jeg likte heller ikke den jeg har nå før jeg kjøpte den egentlig. Det er ofte sånn med enkelte sykler. De trenger litt tilvenning, så plutselig er det bare oi
Selv syntes jeg den jeg har nå ser barsk og dominant ut, og virkelig laget for fart.
NoName wrote:Ser for meg ut som den nye er smalere en den gammle. Da får du bygge på den litt. Lag deg en foring så blir det perfekt
joda.. skal gå det, men setter jeg den så høyt oppe at vaieren går rett så bommer den på clutch bryteren og omvendt.
men kjenner folk som sveiser alu, så skal klare å fixe dette. høre om pit stop er int i å gi meg rabatt på noen andre deler i stede og beholde disse
Gixxerman wrote:Forklar feilen da ? Er det for mye gods så klarer vel du å slipe det til eventuelt ?
Du er jo mekaniker så du har vel et par triks
se på bildet over så ser du feilen.. feiler er der hvor vaieren er festet..
at jeg får det til å funke er jo en ting.. men skal man betale såpass mye for deler som ikke passer??
Pusen min er borte igjen!!! han pleier jo aldri å være på mere enn 3 timers turer eller no sånnt.. nå har han vært borte i snart 60 timer... begynner å frykte det værste... om han kommer tilbake nå skal han bli innekatt igjen.. nå får han ikke fly ute å skade seg eller bli borte no mere....
verdens nydligste lille pus... var med meg hver morgen på badet for å kose og se på meg med morgenstell.. sov alltid i fotenden på senga mi.
Vet ikke om jeg vil ha ny katt om denne er borte.. man kan ikke bare få seg en ny en og erstatte den gamle, blir ikke det samme.
enda ikke no pus snart 3 og et halvt døgn.... er jo kaldt ute for stakkars pusen min nå....
er sikker på at di polakkene over oss har tatt livet av den og stekt den til mat.. jævla degoser...