Bjørnunger nippes

Bedre med litt for mye, enn litt for lite?Valfar wrote:Hehe, tror jeg har mer øl i kjøleskapet enn mat akkurat nå
Bedre å være føre var, enn... edru??
Bare å få tak i noe skikkelig øl å drikke det...icemanx wrote:med fare for å fornerme mange, hvordan i helvete klarer man å drikke øl.. jeg kommer nettopp fra en 6-pack med double ice , og det smaker jo høgg og helvete..![]()
Jeg trodde heller ikke at jeg likte rødvin før. Men etter at jeg begynte i en vinklubb, så fant jeg ut at det er viner som har vært lagret på eikefat jeg ikke liker; de inneholder garvesyre. Mange synes de vinene er best, kanskje også samboeren din? Etter at jeg begynte å lese ingderiensene i vinene, har jeg oppdaget at det er mye rødvin jeg liker.Deauville00 wrote:Sliter fortsatt med rødvin, har prøvd å supe inn litt i 6 år. (Sambizen er stordrikker). Klarer å tvinge ned ett glass, så er det stopp. Har etterhvert funnet ut at de sambizen liker best, er de jeg synes er værst. Så hvis hun sier at den er god, så er jeg nesten sikker på at jeg ikke synes det samme.