Lurer på hva det er for et mål Drule-Erna og Hjernedød-Siv higer etter,håper det ikke er oss kara..Desmo wrote:Skal en ha MC, bør en ha mindre gjeld enn det jeg har først. Sånn. Er. Det. Bare! Punktum finale. Meeeeen Pollti behøver visst en liten oppdatering i geografien her på indre østland. Jeg har aldri hatt tilhold på Hadeland. Fylket er riktignok det samme, enn så lenge, for et par av kommunene har visst tenkt å melde overgang til det som skal bli Viken. Såfremt Drule-Erna og Hjernedød-Siv får viljen sin. Jeg bor på Toten og vi har ikke vært helt kompiser med hadelendingene, eller sautjuvene som vi kaller dem. Det skal visstnok finnes ett ærlig menneske på Hadeland, men den personen har stjålet en sau den også. Kjøp deg for guds skyld en sånn dildo-bensin farkost du også. Men prøv ikke å overbevise meg om at du gjør det for andre miljøer enn bankkontoen og lommeboka di sin skyld. Begriper ikke hvordan riskokerprodusenten Toyota kan selge flere biler enn VAG på verdensbasis. Men det går vel under det at den siste idioten ikke er født enda.pollti wrote:Helt plutselig så årnæe seg Desmo ! Hør nå på Intruder som er en klok herremann og finn noe å kjøre med på 2 hjul. Bør ikke være fjongt og nytt bare den går innimellom. Mange ånkli flotte Hyser og Daelim du kan transportere ditt lett forspiste legeme på for en billig penge. Du er så sta at jeg vurderer å alliere meg med Intruder og Mekkis for å stable deg opp på ei Hyse. Til og med Mekkis har Hyse i garasjen sin ! Kan jo bli føljetong på Nettavisa av mindre. Sta Hadelending tvunget til å kjøre koreansk MC møl![]()
Nå har jeg droppet alle tanker om å kjøpe nytt Missill fra Frankrike forresten. Nå har jeg litt knekk i håndleddet etter å oppdaget at han derre pløsa som bor sammen med Klorofyll Lan er fra nærområdet mitt så nå sikter jeg mot el bil- Ræva, skikkelig indsisk møl det må jo være noe? Denne voldsomme forandringen i mitt syn på
alternative transportmidler kom etter å ha kjørt en fletta ny Yaris. Når Toyopet hiver seg på denne miljø bølgen er det bare fordi de lurer deg, det der var svært skralle greier og det var hybrid. Snakk om lureri ! Bilen var møl,møl, møl og atter møl ! Aldri i min garasje !
Best å ligge djupt i terrainet så de ikke ser oss..