Æ gi no faen i kyllingstriper, kalkunstreker, pusekatter og det som er. Sjøl om jeg kjører noe som ser tøft ut og går bra så er det ikke dermed sagt'n må måle hvem som har størst kukk...
Av mine 5 sykler så har jeg hatt 4 nakensykler. Rett og slett for at det er den sykkelen som passer meg ang størrelse, sitter godt, deilig utseende og det er litt power og bruke. Pr dags dato så skal jeg skryte på meg det at jeg ikke har har kjørt på bakhjulet, ligger ikke med kneet nedi i svingene eller drar fra alt og andre, men jeg koser meg noe jævlig når jeg kjører.
Forresten så var det greiene om bakhjulskjøring en løgn. Var en gang det ble litt for mye gass, bråslepp av clutch i et lyskryss som gjorde at sykkelen gikk rimelig fort opp, ned igjen og sikkert enda fortere opp igjen, mens jeg hang som et laken i styret. Noe som medførte at resten av gjengen sto igjen i lyskrysset med latterkrampe og ble tuta på av bilene, pga av at det var noe av det mest dummeste de har sett noen gang.. Noe jeg trur på, men nok om det...
Skal og menge meg inn med
hakhap her.. Utseende på Aprilia Tuono V4 1000 er rett og slett helt digg og etter min mening det råeste. Hver gang jeg ser en sånn så er det nesten så jeg må dra ned buksa og gjøre som Eddie Meduza;
Dra skinnet bakåt, dra skinnet framåt,o sedan bakåt, o fram igen..
Europeerne har jo vært flinkest til og gå sine egne veier når det kommer til utseende og skulle jeg valgt en ny streetfighter nå så hadde det nok blitt s1000r. MV Agusta og Triumph blir for sært, mens KTM og Ducati ligger rett bak BMW'n.
På tide at merkene i fra japan begynner og skille seg ut også. Nå har jeg forsåvidt aldri vært noe fanboy av noe slags merke, selv om jeg alltid har hatt litt bedre øye til Kawasaki, men jeg kan ikke fordra de nyeste z1000 pga av denna jævla frontlyka. Der har de bomma noe så sinnsykt. Da hadde jeg heller hoppa på en Yamaha MT-10.
I mine tanker så kunne jeg tenkt meg en sykkel for er "bedre" på langturer, derav en traktor så jeg var på maskinforretningen i går og
prøvesatt AT, GSA og 09 Tracer ( Hadde mulighet til og prøvekjøre alle 3, men hadde ikke tid ), men fikk ingen godfølelse av det. Jeg bare så til siden der kawa'n sto og satan deilig det er med en liten, letthåndterlig, tøff kraftplugg. Foreløbig så ser det ut til at streetfighteren lenge leve her, noe som statestikken min ang sykkelkjøp også viser