Nei ute er det -5 grader og knasende gammel snø, men sol er det

Får vel starta den neste uke tenker jeg

Når fikk du eksosventil og ca. 30% mer HK enn en 50ccm motoGP sykkel?mathiazz wrote:jajaja!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Sykkelen min går helt klokke rent nå!![]()
Steik så evig deilig! Må vær den sinteste mopeden som er å finne, det er ikke kødd en gang.
Hør dette: En kompis av meg som kjører NSR med effektanlegg hadde to på å han peiset sykkelen, der kommer vessle mathias på sin lille moped susende forbi! Han hadde 120 på sin og jeg kom i god fart forbi.... Det er ingen som tror på meg når jeg sier 140 - 150 km/t, men dette er HELT DØNN SERRIØST
Det er akurat som å kjøre en Aprilia RS 125 med effektanlegg, helt samme draget!
Jeg skal filme det, jeg skal måle det med GPS om det er så.
Er så forbanna glad jeg nå!
mathiazz wrote:jajaja!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Sykkelen min går helt klokke rent nå!![]()
Steik så evig deilig! Må vær den sinteste mopeden som er å finne, det er ikke kødd en gang.
Hør dette: En kompis av meg som kjører NSR med effektanlegg hadde to på å han peiset sykkelen, der kommer vessle mathias på sin lille moped susende forbi! Han hadde 120 på sin og jeg kom i god fart forbi.... Det er ingen som tror på meg når jeg sier 140 - 150 km/t, men dette er HELT DØNN SERRIØST
Det er akurat som å kjøre en Aprilia RS 125 med effektanlegg, helt samme draget!
Jeg skal filme det, jeg skal måle det med GPS om det er så.
Er så forbanna glad jeg nå!