Vise respekt til de mindre?
- Baron von Waffel
- MC: Veslederoen -Honda Varadero 125, Paragrafen - §uzuki DL 1000 V-strom
Re: Vise respekt til de mindre?
Hvis jeg har tatt igjen et annet kjøretøy, betyr det at jeg foretrekker høyere hastighet enn den andre. Da skal jeg forbi. Sånn er det med den saken.
På hjul med
Min stolte Gnager: Suzuki DL 1000 V-strom
Smågnageren: Honda XL125 Varadero
Honda FR-V
Merida Twentynine
Merida Miami m/piggdekk
Ungdomssynder: Suzuki AC 50, Suzuki A100, Honda Camino
Min stolte Gnager: Suzuki DL 1000 V-strom
Smågnageren: Honda XL125 Varadero
Honda FR-V
Merida Twentynine
Merida Miami m/piggdekk
Ungdomssynder: Suzuki AC 50, Suzuki A100, Honda Camino
- Tekumseh
- MC: 1980 Yamaha SR500
1958 Tempo Lett Swing - Location: Steinkjer
2-taktsolje-røyk gjør meg ingenting hvis jeg blir liggende bak moped. Da er det værre med bilister som absolutt må spyle vinduene sine akkurat når jeg ligger bak. På litersvis spyler de, og 1/4 flyr over bilen og treffer meg midt i trynet... Smaker ikke godt!
De andre GODE medtrafikantene mine er folk som røyker i bilen, men som ikke bruker askebegeret. For alle vet at brukt askebeger gir mindre tilbake når bilen selges. Ja, derfor holder de gloen ut gjennom vinduet, slik at vinden fjerner aska fra sigaretten. De vil jo ikke søle aske inni den fine flotte bilen sin. Og den fortsatt varme aska, hvor havner den? Jo, bak solbrillene mine, innpå øyet. Og det svir!!!
Nå røyker jeg selv, men bruker askebegeret inni bilen. Og spyle vinduene gjør jeg også når det ikke er cabriolet, MC eller moped bak meg. Så en fullt aksellerende Toyota med kaputte ventiltetninger eller en gammel diesel, eller en TSX 50 med 4 % 2-taktsblanding foran, ja det er barnemat. Litt eksos er bare godt for helsa
De andre GODE medtrafikantene mine er folk som røyker i bilen, men som ikke bruker askebegeret. For alle vet at brukt askebeger gir mindre tilbake når bilen selges. Ja, derfor holder de gloen ut gjennom vinduet, slik at vinden fjerner aska fra sigaretten. De vil jo ikke søle aske inni den fine flotte bilen sin. Og den fortsatt varme aska, hvor havner den? Jo, bak solbrillene mine, innpå øyet. Og det svir!!!
Nå røyker jeg selv, men bruker askebegeret inni bilen. Og spyle vinduene gjør jeg også når det ikke er cabriolet, MC eller moped bak meg. Så en fullt aksellerende Toyota med kaputte ventiltetninger eller en gammel diesel, eller en TSX 50 med 4 % 2-taktsblanding foran, ja det er barnemat. Litt eksos er bare godt for helsa

Jeg kjører glatt forbi ettersom det ikke er en brei bil. Moppedaltene pleier også som regel og legge seg over i høyre selvom det ikke er så smart. Av og til er det litt gøy og kjøre side om side og sove litt mens han tyner alt han har og legger seg ned på tanken
Hadde noen mopedister som fulgte etter meg for noen uker siden. Var gøy å leke litt hehe. Husker jo selv hvordan det var, måtte jo titte litt. De ligger og tyner som et helvete bortover en slette og akkurat når de har tatt deg igjen vrir du litt på rulla og napper en liten wheelie. Er gøy det 

Er ikke så rart, er jo nesten ikke noe vits å ikke tyne har man 50cc, med så få hestekrefter koster det mye å komme opp i fart, så man prøver jo å ta vare på hastigheten så mye man kan.
AtW
AtW