Page 5 of 9

Posted: 14 Oct 2005 16:57
by Æ'ndalitten
VaraStreet wrote:
Den høres nermest ut som en symaskin som orginal også
Derfor har vi "aftermarket cans"... :lol:
Nettopp! 8)

Men mine erfaringer er at sykkelen drar ganske godt den, også på lavere turtall.
Genial til 8-tallet i hvertfall, den går på tomgang akkurat som min; bare med litt mer kraft...

Posted: 14 Oct 2005 17:54
by knu10
Det er klart at Racing sykklene tar supermotard sykklene i toppfart!

Jeg kjørte ifra en kompis av meg på E6 opp mot tiller, han ga fult å jeg ga så jeg kjørte ifa han!

Han satte foresten på en 450 Husaberg, den akser jo ifra meg på et blunk men toppfart...nope,,,,,hehe sry...

måtte bare si det! :roll:

Posted: 14 Oct 2005 18:25
by Kriz
knu10 wrote:Det er klart at Racing sykklene tar supermotard sykklene i toppfart!

Jeg kjørte ifra en kompis av meg på E6 opp mot tiller, han ga fult å jeg ga så jeg kjørte ifa han!

Han satte foresten på en 450 Husaberg, den akser jo ifra meg på et blunk men toppfart...nope,,,,,hehe sry...

måtte bare si det! :roll:
hva kjører du da?

Posted: 15 Oct 2005 18:34
by knu10
min søte liille xtc.....


Bare at nå er stempelet mitt ødelagt (venter på deler) :oops:

Posted: 15 Oct 2005 19:38
by Kriz
det er klart at med 12_52 dreving eller lignende går det ikke fort og da du mangler kåpe og girkasse er lagd for aks da blir ikke farta stor med mindre du har veldig stor motor :) så forresten en ktm i dag.. og fyfaen og dem akser... framhjulet letta ved gass pådrag i nedover bakke :lol:

Posted: 15 Oct 2005 21:08
by TDK
Kriz wrote:det er klart at med 12_52 dreving eller lignende går det ikke fort og da du mangler kåpe og girkasse er lagd for aks da blir ikke farta stor med mindre du har veldig stor motor :) så forresten en ktm i dag.. og fyfaen og dem akser... framhjulet letta ved gass pådrag i nedover bakke :lol:
Ja, de er lagd for aks, akkurat som racing er lagd for toppfart.

Syklene kan ikke sammenlignes.

Hadde forresten min i 125 km/t med to på (2 stk a' 75kg) på en flate! Hadde fortsatt litt å gå på. Var på en strekke mellom drammen og sylling, hvis du er lokalkjent :P

En kamerat med lappen kjørte sykkelen min med meg bakpå 20 mil idag :P

Posted: 15 Oct 2005 21:15
by Kriz
tror nok en husaberg eller ktm drar din orginale aprilia tdk :) i toppfart og aks

Posted: 15 Oct 2005 21:21
by TDK
Kriz wrote:tror nok en husaberg eller ktm drar din orginale aprilia tdk :) i toppfart og aks
Jojo, nå er jo min plombert da... Så da kan du jo ikke sammenligne med annet enn 15hk plombert ktm eller husaberg. Snakker fullpower jeg seff...

Posted: 15 Oct 2005 21:27
by Kriz
tror de drar deg der også jeg da :)

Posted: 15 Oct 2005 21:38
by TDK
Kriz wrote:tror de drar deg der også jeg da :)
På toppfart? Seff på aks da... Men toppfarten tar de meg ikke på...

Posted: 15 Oct 2005 21:50
by Kriz
tror du ikke en husaberg 650sm med 80 hester tar deg med ca 30 hester på toppfart ? neivel hvor fort tror du din går som fp da? 170?

Posted: 15 Oct 2005 22:35
by TDK
Kriz wrote:tror du ikke en husaberg 650sm med 80 hester tar deg med ca 30 hester på toppfart ? neivel hvor fort tror du din går som fp da? 170?
Nå tenkte vel jeg på en KTM 125, ikke en 650 sm/cross.

Går vel 170 FP ja. Aner ikke hva en 650 cross gjør jeg men, tenkte uansett på en ktm 125 eller annen cross/sm 125.

Posted: 15 Oct 2005 22:37
by Kriz
nå hadde jo han dratt en husaberg da påstår han :) og en fp rs gjør ikke 170.. kanskje 170 på speedo men jeg gjetter 150 i ordentlig fart

Posted: 15 Oct 2005 23:14
by knu10
Assa mene du at en 125ccm fullpower, villa bare greid 160 på speedo?

hummm mulig æ missforstår men hvis ikke du klare å trim sykkeln din te å gå forter enn 160 på speedo så må du ha gjort en drastisk feil....
(hvis d va d du ment da....) :lol:

Posted: 16 Oct 2005 01:27
by Kriz
jeg sa for det førtse 170 på speedo... og for det andre sa jeg fp ikke max trim