Tips til ny "reiseenduro"

Prat om tung MC.
Beetle
MC: 2007 BMW R1200GS

Re: Tips til ny "reiseenduro"

Post by Beetle »

Ragnhild wrote:Min er produsert i mai -07, og den ringantenna funka ikke etter hensikten.
Hvis det ligger ut info på nettet om at det gjelder et bestemt parti, så er jo det godt mulig.
Rent teknisk er det ikke store forskjellene mellom -06 og -07, og bortsett fra nevnte ringantenne har jeg ikke hatt feil på de godt 34 K km sykkelen har gått.
Har fulgt vanlig serviceregime, og sykkelen har vært med på det meste som norske veier kan tilby. Fra skogsstier til motorvei, og hastigheter opp til over norske fartsgrenser. Og da må jeg jo være snar og si at dèt ikke var i Norge O:)
Værmessig har han også vært med på det meste fra Troillkjerringsklett og +/- 0 grader over Kvikneskogen i november til norsk sommer med 27 + grader på termometeret på sykkelen under fart.
Takk for svar.
Jeg ser at dette kan bli dyrt , nå har jeg funnet en rød 2007 modell som er gått lite , har lyst på den men ligger litt over mitt budsjett.
Må regne litt i helgen og prøve å få den litt ned i pris , så kanskje jeg får det til :D
Det er gøy dette å kikke etter bruktsykkel når det finnes litt å velge blandt , en gang måtte jo bli første gang etter så mange helt nye sykler.
Regner med å handle i løpet av et par uker nå , så det blir spennende hva jeg havner opp med ;-)
BMW R1200GS 2007
X-Harley Davidson XL 1200 C 105th Annivesary Edition
X-Honda CBR 600F2
X-Kawa ZX 10
X-Kawa GPX 750R x 2 stk.
X-Yamaha RD 80
Post Reply