Nei! Her har vi tross alt viktigere ting å bry oss omFV wrote:Ehh, ingen som bryr seg om at det er landskamp imorgen?

Nei! Her har vi tross alt viktigere ting å bry oss omFV wrote:Ehh, ingen som bryr seg om at det er landskamp imorgen?
Gjør det, så skal jeg spandere en "julebrus" på degFV wrote:Freddie, jeg kan kjøpe på nettet eller noe, så ser vi den i smug på mobilen min
Er optimist, så vi sier at jeg vinner uansett og dårlig blir jeg "læll"....Ragnhild wrote: Attila i tilfelle vi finner deg avdrukken under ei busk borti bakken, er det vel heller fordi den andre halvparten vant ?
foppallboxer wolf wrote:Det snakkes om en landskappleik her. Landskappleik i hva da??
Helt enig. Julebord er mye bedre enn landskamp i fotball.demons wrote:Nei! Her har vi tross alt viktigere ting å bry oss omFV wrote:Ehh, ingen som bryr seg om at det er landskamp imorgen?
Helt enig. Men for meg var det opptur da jeg kjøpte min i våres. For da hadde jeg bare A1 som del av gammelt førerkort. I løpet av sommeren og høsten har jeg imidlertid sett lyset.Ragnhild wrote:Baron 125 er nedtur, selv om den (125'ern altså) kan være nødvendig noen ganger
Åååå, ja nå forstår jeg.Attila wrote:Det er den greia med 22 mannfolk kåte etter ei lærball......helt villt å se på.![]()
Penger får de for det også....rart verden går til h...