Den Blå Tråden !!
-
- MC: BMW R1200GS Adventure
Re: Den Blå Tråden !!
Kan bare nok en gang referere til Øystein Sunde og svigerfattern hans.

Ørkendyret kjørte i 2007: 19.820 km, 2008: 22.000 km, 2009: 18.300 km
Er vanligvis å treffe på MCsidens forum
-
- MC: Ingen
Tidligere: Gsxr 750, Gsx 600 f - Location: Oslo/Fredrikstad
står nå 45% på lønnslippen min.
men er vel kanskje bare overtid det..
men er vel kanskje bare overtid det..
Han kødden i bilen foran deg som tømmer ut hele spylervæsketanken
Det er juks å ha Potta Porti på mopeden thomasgxr. !! Full leveranse til Likningskontoret er et krav vet du.
Hello sailor 
Trodde vi var kvitt deg, men her dukker du opp nærmest som troll av eske

Trodde vi var kvitt deg, men her dukker du opp nærmest som troll av eske

-
- MC: HD FLSTCI Softail Heritage Classic
Hyggelig at det dukker opp nye damer på forumet, Josie. Enda hyggeligere blir det når det er damer som har litt teknisk innsikt. Om du ikke har fått det med deg, så er det enda ei jente på forumet som har erfaring med eldre Kawa 650, nemmelig Ragnhild. Jeg er sikker på at dere to har mye å snakke sammen om. Enda hyggeligere blir det om dere prater i åpent forum, og lar oss andre dele av deres visdom og erfaringer. 

Josie har nok litt problemer med å holde søkjug unna tror jeg BB.

Du Banditbiker, du Banditbiker. Trodde ikke dere HD-gutta brydde dere om sånne riskokere
Joa, jeg har sett i mimreturtråden til Ragnhild at a hadde en sliten rosalilla Z650 en gang. Og vi kommer kanskje til å utveksle erfaringer om både gamle Kawasakier og andre ting når det passer, men det klarer vi fint å ordne opp i selv. Ellers takk!
Og leser jeg det hu sa i Rollator-tråden riktig, så blir det ei stund til hu blir å se på forumet. Ei veldig lang stund, spør du meg.

Joa, jeg har sett i mimreturtråden til Ragnhild at a hadde en sliten rosalilla Z650 en gang. Og vi kommer kanskje til å utveksle erfaringer om både gamle Kawasakier og andre ting når det passer, men det klarer vi fint å ordne opp i selv. Ellers takk!
Og leser jeg det hu sa i Rollator-tråden riktig, så blir det ei stund til hu blir å se på forumet. Ei veldig lang stund, spør du meg.
-
Det var jo leit. Du får hilse til 'aJosie wrote: Og leser jeg det hu sa i Rollator-tråden riktig, så blir det ei stund til hu blir å se på forumet. Ei veldig lang stund, spør du meg.
Ha ! Ragnhild kommer nok innom når vi blir for voldsomme og drar oss i øret. Gammel uvane osv.
-
Det er jeg sikker på at hun gjør, i en eller annen variant.Pollti wrote:Ha ! Ragnhild kommer nok innom når vi blir for voldsomme og drar oss i øret. Gammel uvane osv.
I mellomtiden får vi slå oss til ro med at vi har Josie her.
-
Ellers, så har vi jo en egen tråd for bar-aktiviteter her. Siden vi nå har fått inn en person som ikke sitter på samme side av baren som oss vanlig dødelige , men faktisk er på 'kommærsj' siden, så kan jo dette bli interessant.
Jeg skulle likt å vite hvor denne baren som Josie er deleier av ligger. Det skulle jo bare mangle at vi andre ikke stikker innom når vi er ute på tur. La oss støtte opp om andre medlemmer av forumet
Kanskje er det til og merd mulig å forhåndsbestille Brosmemåltider der ?
Jeg skulle likt å vite hvor denne baren som Josie er deleier av ligger. Det skulle jo bare mangle at vi andre ikke stikker innom når vi er ute på tur. La oss støtte opp om andre medlemmer av forumet

Kanskje er det til og merd mulig å forhåndsbestille Brosmemåltider der ?
Last edited by Banditbiker on 25 Oct 2008 17:16, edited 1 time in total.
- Ulvinnen
- MC: Harley Davidson Sportster 883 Custom 2009 modell
2008: 10000 km
2009: 7000 km
2010: 6000 km
2011: 3900 km - Location: Akershus
Selvsagt. Vi støttet bensinstasjonen som Jeanette jobbet på da hun var der, så klart at vi må troppe opp hos Josie også.Banditbiker wrote:Ellers, så har vi jo en egen tråd for bar-aktiviteter her. Siden vi nå har fått inn en person som ikke sitter på samme side av baren som oss vanlig dødelige , men faktisk er på 'kommærsj' siden, så kan jo dette bli interessant.
Ja, det tror jeg Desmo ! Og når får moderatorene se å dra overarmen ut av rumpa! Jaggu meg tror jeg det er mere kvinnfolk her enn i Rosa Forumet. Hut dere vekk, her vil vi rølpe i fred. 

- Ulvinnen
- MC: Harley Davidson Sportster 883 Custom 2009 modell
2008: 10000 km
2009: 7000 km
2010: 6000 km
2011: 3900 km - Location: Akershus
Og jeg er glad i deg også, Pollti!Pollti wrote:Ja, det tror jeg Desmo ! Og når får moderatorene se å dra overarmen ut av rumpa! Jaggu meg tror jeg det er mere kvinnfolk her enn i Rosa Forumet. Hut dere vekk, her vil vi rølpe i fred.