Pollti wrote:Ja, det tror jeg Desmo ! Og når får moderatorene se å dra overarmen ut av rumpa! Jaggu meg tror jeg det er mere kvinnfolk her enn i Rosa Forumet. Hut dere vekk, her vil vi rølpe i fred.
Scheeeraaa ?
Pollti wrote:Ja, det tror jeg Desmo ! Og når får moderatorene se å dra overarmen ut av rumpa! Jaggu meg tror jeg det er mere kvinnfolk her enn i Rosa Forumet. Hut dere vekk, her vil vi rølpe i fred.
Pollti er redd for jentelus. Kanskje vi skal ta ham med på baren til Josie?Banditbiker wrote:Pollti wrote:Ja, det tror jeg Desmo ! Og når får moderatorene se å dra overarmen ut av rumpa! Jaggu meg tror jeg det er mere kvinnfolk her enn i Rosa Forumet. Hut dere vekk, her vil vi rølpe i fred.
Scheeeraaa ?
Pollti wrote:Da burde du gå på bar og ikke være her da. Ikke for det her jeg er det masse ulovlige Blå Piller å få kjøpt. Tar jeg med en bærepose hjem blir det After Bar moro på deg og `?
Nå trodde jeg hjemmefronten i stor grad avviklet sine aktiviteter etter hendelsene i 1945.Desmo wrote: Hans smule aversjon mot kvinnelige innslag i denne tråden kan vel tolereres ut fra situasjonen på hjemmefronten.
Jeg tror jeg våger det meste når jeg kan ha med BanditBiker som anstand. Men jeg ble litt skuffet over at baren til Josie er i Frankrike, det er heller sjelden at jeg er der.Pollti wrote:Forresten så burde du ikke bli med Bandit Biker til sånne lugubre steder som til Blå Tråden Ulvinnen. På den annen side så kan det jo hende at Misjonshotellet i Stavanger har påført deg varige skader. Hmmmm.
Med de holdningene Pollti har ført til torgs lurer jeg på om det i det hele tatt er non hjemmefront?boxer wolf wrote:Nå trodde jeg hjemmefronten i stor grad avviklet sine aktiviteter etter hendelsene i 1945.Desmo wrote: Hans smule aversjon mot kvinnelige innslag i denne tråden kan vel tolereres ut fra situasjonen på hjemmefronten.