Jeg mener iallefall det kan defineres som Powerslide hvis du gjør det på is (må nesten være blank is for å få det til med 125 ccm

Powersliding er jo nettopp mangel på grep, men drar på så mye med bakhjulet at du begynner å spinne, og glir igjennom svingen. Mener du at man trenger en hvis minimumsfriskjonskoefisent for at det skal kalles powersliding? og hva er isåfall den? Har grus nok friksjon feks, eller powerslider de ikke i rally heller?Gixxerman wrote:Da er det ikke powerslide, men mangel av grep
Det skjer med meg hele tida, og det virker som at du ikke glepper noe men bare sporer. Altså at bakhjulet følger hjulsporet i asfalten.Kriz wrote:130,00opphøyd i minus 1?på clutchen.. uanset så var det en merkelig hjulglipp jeg kjente bakparten gli men jeg mista ikke kontrolen helt fordet
Bussholdeplassen ved Rema'n på Moholt i Jonsvannsveien på tur mot byen. Kom fra forelesning på Dragvoll i sju-tida i kveld, så det var både vått og mørktHawken wrote:Auch :/
Hvor var det dette skjedde?
Neste så jeg blir redd her, alle fra trondheim tryner jo, synes ikke det virker sååå glatt om dagen, men kanskje jeg skal passe meg...Ragnhild wrote:Bussholdeplassen ved Rema'n på Moholt i Jonsvannsveien på tur mot byen. Kom fra forelesning på Dragvoll i sju-tida i kveld, så det var både vått og mørktHawken wrote:Auch :/
Hvor var det dette skjedde?