Åååå dette var god stemning å se i kveld. Fantastisk bamsefar
Likte da du tok den bmw'en som klippet svingen på yttern og når du oppdaget at onkel var på vei opp igjen hehe. Det var et utrolig flott parti å leke seg på herregud jeg har så lyst ned igjen
Note4
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
Det ær som det napper i osteklokka.... sikkert ekstra deilig for oss som var der, dette filmklippet gav meg en fantastisk avslutning på en fin dag :
Selv har jeg sittet og jobbet med MITT referat fra EQFturen, jeg har manglet tid og gnist seint i høst, men satser på at før nyåret er her, skal det være publisert på bloggen min. Og når jeg kommer hjem, skal jeg etterhvert få det ut her på forumet også... men får ikke logge på Photobucket her ute
Ha en fortsatt fin kveld folkens
Nothing last forever---- Nichts is für die Ewigkeit
Norges kanskje beste MC blogg: http://www.kant1.no
Det ær som det napper i osteklokka.... sikkert ekstra deilig for oss som var der, dette filmklippet gav meg en fantastisk avslutning på en fin dag :
Selv har jeg sittet og jobbet med MITT referat fra EQFturen, jeg har manglet tid og gnist seint i høst, men satser på at før nyåret er her, skal det være publisert på bloggen min. Og når jeg kommer hjem, skal jeg etterhvert få det ut her på forumet også... men får ikke logge på Photobucket her ute
Ha en fortsatt fin kveld folkens
Gleder meg til du får det på webben
Sånne ting her lett for å havne litt i bakleksa etter turen, men litt etter litt kommer det fram
Kjenner selv jeg må ta meg litt i nakken for å komme i gang, men da går det greit
Ca 1,5 times kjøring etter Stelvio var det jaggu tapet et klipp til gitt
Mye svinger, ikke rart det var flust med mønster midt på dekkene da vi kom hjem
Det var forferdelig Tommas. Men da serru, tittet LordShaft fram og viste oss motorveien
Så man nok en gang fikk nyte følelsen av cruise-Control i øppna landskap
Det gjør så godt for PMS'en dette Der har vi den beryktede grusveien igjen ja. Fy flate
Se her ja, dette var vel når vi la oss på hjul etter han med k1300 dette
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app