Doofy wrote:Ja.. jeg bestillte timer til kjøring idag.. lurer egentlig på hvordan det kommer til å bli.. likte ikke han første kjørelæreren helt, pluss at han hadde et rykte på seg for å være litt vel sinna så jeg valgte en annen skole jeg. Får håpe at jeg unngår velt, men det kan vel skje den beste som sagt...men det er jo spesielt flaut hvis du kommer på ditt første treff og tryner da.. ikke særlig moro det...
Hei Doofy

Bare noen ord om kjøreopplæring og hva som jeg opplevde da jeg tok lappen på nytt for 10 år siden: Etter to - tre kjøretimer sier kjørelæreren: " Hør du Olsen, du er jo en voksen mann (56år) du tåler vel å bli snakket litt til?" Joda, jeg mente jo det!

(noe jeg angret litt på, til å begynne med) Etter det ble det tøffe tak hvis jeg gjorde noe dummt, og det gjorde jeg! Jeg fikk "så hatten passet" og vel så det! :oops: Men, enden på visa var at jeg kjørte opp og fikk lappen på første forsøk og brukte 9 kjøretimer på det! Det synes jeg ikke var så aller værst for en "gammel mann" som ikke hadde kjørt mc på nesten 40 år! Så jeg vet ikke om du har noe å tjene på en "snill" kjørelærer.
Så noen ord om velting som har blitt nevnt her. Det blir påstått at all velt med mc skjer i hastigheter under 3 km/t! Og det tror jeg på!
Så, lykke til med kjøreopplæring for deg og alle andre som er innpå forumet her.
Med hilsen: Jandreas