Page 6 of 8

Posted: 07 Mar 2007 10:54
by mazor
ErlingSG wrote:
mathiazz wrote:jajaja!!!!!!! :D :D :D

Sykkelen min går helt klokke rent nå! :D
Steik så evig deilig! Må vær den sinteste mopeden som er å finne, det er ikke kødd en gang.

Hør dette: En kompis av meg som kjører NSR med effektanlegg hadde to på å han peiset sykkelen, der kommer vessle mathias på sin lille moped susende forbi! Han hadde 120 på sin og jeg kom i god fart forbi.... Det er ingen som tror på meg når jeg sier 140 - 150 km/t, men dette er HELT DØNN SERRIØST
Det er akurat som å kjøre en Aprilia RS 125 med effektanlegg, helt samme draget!

Jeg skal filme det, jeg skal måle det med GPS om det er så.


Er så forbanna glad jeg nå! :D
:lol:
Magiske Mathiazz forvandler din moped til trimma 125 over natten...
Ta kontakt på mathiazztuning@extremefakeperformance.com

Beklager, men :lol:

Erling

Erling, prøv å hold deg seriøs, sånne flåsette og dumme kommentarer kan du holde for deg sjøl... Mathias sa ikke att sykkeln hass var en trimma125, men han sa att draget var det samme, og for alt du vet kan det stemme JÆVLI godt... Så please, saveusforyourstupidcoment.com

Posted: 07 Mar 2007 11:08
by ErlingSG
mazor wrote:
ErlingSG wrote:
mathiazz wrote:jajaja!!!!!!! :D :D :D

Sykkelen min går helt klokke rent nå! :D
Steik så evig deilig! Må vær den sinteste mopeden som er å finne, det er ikke kødd en gang.

Hør dette: En kompis av meg som kjører NSR med effektanlegg hadde to på å han peiset sykkelen, der kommer vessle mathias på sin lille moped susende forbi! Han hadde 120 på sin og jeg kom i god fart forbi.... Det er ingen som tror på meg når jeg sier 140 - 150 km/t, men dette er HELT DØNN SERRIØST
Det er akurat som å kjøre en Aprilia RS 125 med effektanlegg, helt samme draget!

Jeg skal filme det, jeg skal måle det med GPS om det er så.


Er så forbanna glad jeg nå! :D
:lol:
Magiske Mathiazz forvandler din moped til trimma 125 over natten...
Ta kontakt på mathiazztuning@extremefakeperformance.com

Beklager, men :lol:

Erling

Erling, prøv å hold deg seriøs, sånne flåsette og dumme kommentarer kan du holde for deg sjøl... Mathias sa ikke att sykkeln hass var en trimma125, men han sa att draget var det samme, og for alt du vet kan det stemme JÆVLI godt... Så please, saveusforyourstupidcoment.com
Om draget (aksen) er det samme, og toppfarta er det samme... Kva meinte ha då? :P
Og, vel, ja... Trur ikkje Mathias har vifta med sin magiske skiftenøkkel og skrudd ihop ein sykkel som går som en trimma 125.
Flåsete?

Erling

Posted: 07 Mar 2007 12:54
by stian
Stikk ut å film speedon på sykkeln din du, passer 140, så siden dette er en moped kan du vel trygt trekke fra nesten 20% for og få oprinnelig fart.. Dvs du har litt over 100 .. Respektabelt det og på en trøsykkel med gressklipper motor..

Posted: 07 Mar 2007 13:47
by Baron von Waffel
I min ungdom hadde jeg Suzuki AC 50. Den gikk greit. Men det var surt med han som tilsynelatende hadde lik sykkel og dro fra med 2 jenter bakpå.

Da jeg endelig fikk sjekket ut saken så jeg at han hadde en trimmet A100-motor. Dermed var det jo ikke særlig mye konkurranse på like vilkår.

For min del har jeg størst respekt for den som vinner under ellers like forhold.

Posted: 07 Mar 2007 18:32
by Larz1
Mathias har ufattelig mange bra innlegg her, så jeg tviler ikke på det han sier=) (Nesten hvertfall)
:lol:

Men værsåsnill, film det, så "tvilerne" holder munn! :P

Du drar fra meg hvertfall!

Posted: 07 Mar 2007 19:03
by viper
at den går som en rs125 med effektannleg skal vel lit til
da du strengt talt har max 18-20hk på bakhjulet kanskje mindre
fullt mulig sykkelen din også gjør 140 men da med en elendig aks
+en moped vil aldri gå bra
prøv en rs125 også prøver du sykkelen din rett etter=nedtur deluxe
skal holde kjeft om du filmer det
:P
ikke noe vondt ment

Posted: 07 Mar 2007 19:03
by Mantis
hehe....

Får mest sannsyling låne en GPS med en kjenning i morgen. Spør mazor her inne, han fikset sykkelen skikkelig og testet den først. Han kan jævlig om mopeder og hater folk som legger på 10 - 20km/t ekstra :wink:

men men.... tvil i veg. :D
Men faen, det er en så inni helsikke "buuuååååp" lyd av der powerfilteret, alle snur seg jo når jeg kommer kjørende :?

Dessuten tok girpedalen min kvelden nå nettopp (3.gang på 1år!)
Steik den girpedalen suger maks, koster 500,- spenn for en ny en! Og det er ingen som leverer uorginale girpedaler til den, ufattelig.

Posted: 07 Mar 2007 19:04
by Evje
Må si meg enig med Erling. Vri og vreng på det så mye som du vil men 70 cc motor mot 125 cc motor.. Mathiaz har kanskje 15 hk på veiva, du har fortsatt over det dobbelte, altså Mathiaz sin hadde både blitt eid i toppfart og aks med mindre nsr'en var på nippet til å skjære seg, hadde bremse(r) som hang igjen eller en major feiljustert forgasser. Kanskje i kombinasjoner.

Posted: 07 Mar 2007 19:07
by Mantis
:lol:

Han med ene med NSR kjørte orginalt og peiset sykkelen, jeg kom meg glatt forbi. Han andre hadde en NSR med et effektanlegg og han hadde en kompis bakpå og han lå i 110km/t. Han sa at jeg kom i god fart forbi, noe jeg selv merket.

Har aldri sakt jeg knuser lett-MCèr som er tatt ut blompa på og kun har fører på! Heller ikke at jeg slår en trimmet lett-MC :x

Posted: 07 Mar 2007 19:32
by Hawken
Bare hold deg på veien du nå :P
Er ikke sommer enda husk :wink:

Posted: 07 Mar 2007 21:20
by ErlingSG
Evje wrote:Må si meg enig med Erling. Vri og vreng på det så mye som du vil men 70 cc motor mot 125 cc motor.. Mathiaz har kanskje 15 hk på veiva, du har fortsatt over det dobbelte, altså Mathiaz sin hadde både blitt eid i toppfart og aks med mindre nsr'en var på nippet til å skjære seg, hadde bremse(r) som hang igjen eller en major feiljustert forgasser. Kanskje i kombinasjoner.
Tja, MIN sykkel har vel nærmare 15hk på veiva :P Original NSR er ingen fartsmaskin, nei..
Men Mathiazz.. Når du sjøl sier at draget er som en RS 125 med effektanlegg..? Kva meiner du då? :?
Tviler fortsatt..

Erling

Posted: 07 Mar 2007 22:17
by Mantis
At den tar clutchen samtidig, effektkurven er lik osv :wink:

Tviler du på at jeg tar en orginal NSR? tvil i veg..

Posted: 08 Mar 2007 07:42
by ErlingSG
Kanskje en original NSR... Fullt mulig
Skjønner fortsatt ikkje RS 125 med effektanlegg utsagnet ditt :?

Erling

Posted: 08 Mar 2007 11:10
by NF
Du klarer å ta en plombert nsr, men har mine tvil når du kommer til uplombert/trimmet nsr :wink:

Posted: 08 Mar 2007 11:11
by NF
btw når jeg skal kjøpe med en uplombert nsr så vil jeg tro at jeg tar deg mathias :D