Send meg en e-post adresse så sender jeg vektor filene. PS! Disse kan kun åpnes i egnet program. Dette er orginalfiler som må tas vare på da undertegnede ikke kan garantere for at logoen aldri blir slettet ved et uhell.
Bjerknez wrote:Send meg en e-post adresse så sender jeg vektor filene. PS! Disse kan kun åpnes i egnet program. Dette er orginalfiler som må tas vare på da undertegnede ikke kan garantere for at logoen aldri blir slettet ved et uhell.
Takk for strålende initiativ Bjerknes [emoji122][emoji122]
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
Men uten teksten, så blir den bredere enn høy, og croppingen av profilbilde blir feil på Facebook.. Bah, skal installere et ordentelig redigeringsprogram på PCen en dag, så får jeg fikset det selv..
Men, noen som har et toppbilde vi kan bruke? Helst uten LS på ramma...
Jeg har massevis, men ikke i ønsket størrelse! Skal kikke på det i løpet av kvelden! Er det mulig å få til rotasjon?
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
LordShaft wrote:Jeg har massevis, men ikke i ønsket størrelse! Skal kikke på det i løpet av kvelden! Er det mulig å få til rotasjon?
Supert! Bare å maile til min eller mcforumet sin e-post, så slenger jeg opp etter jobb Jeg kan skifte nå og da, hvis jeg ikke finner noen automatisk måte å gjøre det på