tHaWuLf wrote:Jeg tror løsningen kan være å bruke et godt lydprogram til å "vaske" lydfila di et par ganger og filtrere vekk støy. Et godt program jeg bruker til mer avanserte ting er Adobe Audition:
Her kan man også forsterke og gjøre mye annet. Dette programmet er ikke gratis, men er du helt sikker på at du har satt alle lydutganger på dønn max ut av pc'en ? Både "Volumkontroll" og "Digitallyd" hvis du kjører XP må være på max. Dersom det virkelig er max, er vel løsningen kun å bruke et lydprogram. Windows har ingen gode innebygget, men det blir ikke bedre om Creative'n din spiller av til hodetelefoner eller noe annet ?
Takk tHaWulf
Fant en enda en lydinnstilling på PC'n, og med den også på max får jeg ut hørbare/forståelige stemmer fra intervjuene. Uten dine innspill hadde jeg gått og ergra meg uten å sjekke på nytt/lete etter flere innstillingsmuligheter. Lærte meg tilogmed hvordan jeg skulle få hørt innspillingene fra mp3-spillern.
Ble bare velstand i stua nå
Ørkendyret kjørte i 2007: 19.820 km, 2008: 22.000 km, 2009: 18.300 km
Er vanligvis å treffe på MCsidens forum
tHaWuLf wrote:Jeg tror løsningen kan være å bruke et godt lydprogram til å "vaske" lydfila di et par ganger og filtrere vekk støy. Et godt program jeg bruker til mer avanserte ting er Adobe Audition:
Her kan man også forsterke og gjøre mye annet. Dette programmet er ikke gratis, men er du helt sikker på at du har satt alle lydutganger på dønn max ut av pc'en ? Både "Volumkontroll" og "Digitallyd" hvis du kjører XP må være på max. Dersom det virkelig er max, er vel løsningen kun å bruke et lydprogram. Windows har ingen gode innebygget, men det blir ikke bedre om Creative'n din spiller av til hodetelefoner eller noe annet ?
Takk tHaWulf
Fant en enda en lydinnstilling på PC'n, og med den også på max får jeg ut hørbare/forståelige stemmer fra intervjuene. Uten dine innspill hadde jeg gått og ergra meg uten å sjekke på nytt/lete etter flere innstillingsmuligheter. Lærte meg tilogmed hvordan jeg skulle få hørt innspillingene fra mp3-spillern.
Ble bare velstand i stua nå
Supert! Bra å gjøre en god gjerning i ny og ne. De voluminnstillingene til Windows er ikke så smart utformet som man skulle ønske, så det er bra du fant ut av det og hører stemmene
proson v-twin front høyttalere, med 10" basser i sidene, qln artech center og bak høyttalere (små bak), basser Focal chorus 800 v til 10 000. Dunker bra. 6 ganger 210 Watt forsterker, og grundig elegance 37" lcd tv. Veldig bra tv, og PS3 med bluray spiller så blir det bra. Blu ray og DTS er bra kombinasjon!
KL. A wrote:Har byttet ut litt i anlegget mit:
Fra Midgard Oberon 6.1 -> Parasound Halo A21(Power-amp)
og fra en Denon 2807 (surrerundt forsterker) -> Copland CTA 305 (rørbasert Pre-amp)
Bruker fortsatt Usher CD-1 som kilde og Patos L-402 mkIII høyttalere.
Har byttet deler av elektronikken igjen:
Copland og Parasound er byttet med den integrete Chapter precis mkII
Har også handlet en CAMBRIDGE DacMagic for å koble til en del annet tull (Bærbar pc o.l.)