Hva slags stereoanlegg har du ?

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
Ragnhild
MC: BMW R1200GS Adventure

Re: Hva slags stereoanlegg har du ?

Post by Ragnhild »

tHaWuLf wrote:Jeg tror løsningen kan være å bruke et godt lydprogram til å "vaske" lydfila di et par ganger og filtrere vekk støy. Et godt program jeg bruker til mer avanserte ting er Adobe Audition:

http://www.adobe.com/products/audition/

Her kan man også forsterke og gjøre mye annet. Dette programmet er ikke gratis, men er du helt sikker på at du har satt alle lydutganger på dønn max ut av pc'en ? Både "Volumkontroll" og "Digitallyd" hvis du kjører XP må være på max. Dersom det virkelig er max, er vel løsningen kun å bruke et lydprogram. Windows har ingen gode innebygget, men det blir ikke bedre om Creative'n din spiller av til hodetelefoner eller noe annet ?
Takk tHaWulf :)
Fant en enda en lydinnstilling på PC'n, og med den også på max får jeg ut hørbare/forståelige stemmer fra intervjuene. Uten dine innspill hadde jeg gått og ergra meg uten å sjekke på nytt/lete etter flere innstillingsmuligheter. Lærte meg tilogmed hvordan jeg skulle få hørt innspillingene fra mp3-spillern.
Ble bare velstand i stua nå :)
Image
Ørkendyret kjørte i 2007: 19.820 km, 2008: 22.000 km, 2009: 18.300 km
Er vanligvis å treffe på MCsidens forum
maelling
MC: 2002 Suzuki Burgman 125
2002 Suzuki Burgman 150/200 (flere motorer)

Post by maelling »

Ragnhild wrote:
tHaWuLf wrote:Jeg tror løsningen kan være å bruke et godt lydprogram til å "vaske" lydfila di et par ganger og filtrere vekk støy. Et godt program jeg bruker til mer avanserte ting er Adobe Audition:

http://www.adobe.com/products/audition/

Her kan man også forsterke og gjøre mye annet. Dette programmet er ikke gratis, men er du helt sikker på at du har satt alle lydutganger på dønn max ut av pc'en ? Både "Volumkontroll" og "Digitallyd" hvis du kjører XP må være på max. Dersom det virkelig er max, er vel løsningen kun å bruke et lydprogram. Windows har ingen gode innebygget, men det blir ikke bedre om Creative'n din spiller av til hodetelefoner eller noe annet ?
Takk tHaWulf :)
Fant en enda en lydinnstilling på PC'n, og med den også på max får jeg ut hørbare/forståelige stemmer fra intervjuene. Uten dine innspill hadde jeg gått og ergra meg uten å sjekke på nytt/lete etter flere innstillingsmuligheter. Lærte meg tilogmed hvordan jeg skulle få hørt innspillingene fra mp3-spillern.
Ble bare velstand i stua nå :)
Supert! Bra å gjøre en god gjerning i ny og ne. De voluminnstillingene til Windows er ikke så smart utformet som man skulle ønske, så det er bra du fant ut av det og hører stemmene \:D/ :D

Mvh Martin
Mvh Martin Ellingsen (maelling@gmail.com)

Nå:1 stk 02' Burgman 125, og 1 stk 02' Burgman 150.Har tidligere hatt: 06' Burgman 650 ABS EXECUTIVE, 98' Yamaha R1 rød/hvit, 98' sort Honda CBR 900RR, 98' Aprilia RS 125, 97' Yamaha Virago 125, 03' Vespa ET4 50 & 125. Bilpark: 04' W211 320 4-matic, 83' W460 280GE, 83' W123 300 TDT, 72' W108 280SE 4.5, 75' W116 350SE
thomasgsxr
MC: Ingen
Tidligere: Gsxr 750, Gsx 600 f

Post by thomasgsxr »

Kenwood KRF-X9090D
Front : Dali Suite 2.8
Center: Dali Suite C0.8
Sub : B&W ASW650
Bak: planer om å kjøpe Dali R0.8

TV : Samsung LE-40m86BD (Full HD)
XBOX 360
Han kødden i bilen foran deg som tømmer ut hele spylervæsketanken
MowZ
MC: BMW S1000RR 14'
x:Yamaha YZF-R1 03'
x:Honda CBR 600F4 2000 modell
x:Vespa pk 50 xl
Honda replica 230ccm cross
Pocketbike 50 ccm

Post by MowZ »

proson v-twin front høyttalere, med 10" basser i sidene, qln artech center og bak høyttalere (små bak), basser Focal chorus 800 v til 10 000. Dunker bra. 6 ganger 210 Watt forsterker, og grundig elegance 37" lcd tv. Veldig bra tv, og PS3 med bluray spiller så blir det bra. Blu ray og DTS er bra kombinasjon!
BMW S1000RR, Simply the best!
KL. A
MC: '08 Suzuki GSX-R600
'06 KTM 640 Prestige *Solgt*

Post by KL. A »

KL. A wrote:Har byttet ut litt i anlegget mit:
Fra Midgard Oberon 6.1 -> Parasound Halo A21(Power-amp)
og fra en Denon 2807 (surrerundt forsterker) -> Copland CTA 305 (rørbasert Pre-amp)
Bruker fortsatt Usher CD-1 som kilde og Patos L-402 mkIII høyttalere.
Har byttet deler av elektronikken igjen:
Copland og Parasound er byttet med den integrete Chapter precis mkII
Har også handlet en CAMBRIDGE DacMagic for å koble til en del annet tull (Bærbar pc o.l.)

Image

Test av forsterkeren: http://www.bildochljud.se/test-chapter- ... o.lbt.html
All my drinking buddies have a racing problem!
bambadoo
MC: Kawasaki Versys

Post by bambadoo »

Hos meg er det rør og horn som gjelder.
Quad II monoblokker
Audio Note dac
Audio note preamp
diy cd drivverk

Oris Reference Ultra høyttalere.

Ikke ueffent det
Post Reply