LordShaft wrote:Jeg tok en sjefsavgjørelse som påtroppende, men sylfersk LOS! Hytte bestilt!
Bra, da begynner det å bli skrevet i stein
Duh ... det e jo ikke Moses vi har med å gjøre her ... det e jo bare en eller annen tilfeldig Lord
Moses??? Åjja, det var han dærre gubben fra den dærre eventyrboka vi leste fra på barneskolen.
Vel, mc-kjøring er et vel så stor eventyr for min del, så jeg er villig til å putte inn noen lorder her og der.
(Var på en 'kroning' i mai; Lorden av Kantenbury, elns)
JK95 wrote:Bra vi er flere som er enige Når kommer dere til å kjøre fra Brekstad?
Tja, det er en lord som skriver på steinen og han er nokså 'gunghoo!', det kan bli alt fra tidlig morgen til sen morgen...
(Alt etter tidspunkt vi får puttet ham til sengs.)
JK95 wrote:Bra vi er flere som er enige Når kommer dere til å kjøre fra Brekstad?
Jeg driver å hugger i stein nå... vi må vel satse på å komme oss fra Tråsåvika Camping klokken 09:00 det tar jo ca en time å kjøre til Fergen derfra
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
Høres veldig bra ut JK95 Blir hyggelig å hilse på igjen
Gielas wrote:
Bra, da begynner det å bli skrevet i stein
Duh ... det e jo ikke Moses vi har med å gjøre her ... det e jo bare en eller annen tilfeldig Lord
Moses??? Åjja, det var han dærre gubben fra den dærre eventyrboka vi leste fra på barneskolen.
Vel, mc-kjøring er et vel så stor eventyr for min del, så jeg er villig til å putte inn noen lorder her og der. (Var på en 'kroning' i mai; Lorden av Kantenbury, elns)
Hertug og Hertuginne er vel den rette tittelen
Nothing last forever---- Nichts is für die Ewigkeit
Norges kanskje beste MC blogg: http://www.kant1.no