Dagens Avis-utklipp
- Alas
- MC: 08 Suzuki DR-Z 400 SM, Yoshi fullanlegg, KN filter og oppdyset.
Jeg kan jo forstå dem synes det er litt plagsomt når en eller annen oppstyla Civic med mer lyd enn futt kjører forbi stuevinduet til folk for n-te gang. Med konstant basstung musikk dunkende ut alle karroseriplater i bilen. Jeg kan forstå at folk blir lei.
Men så har jeg aldri forstått facinasjonen ved å kjøre de samme 500 metrene om igjen og om igjen og om igjen og om igjen heller da.
Men så har jeg aldri forstått facinasjonen ved å kjøre de samme 500 metrene om igjen og om igjen og om igjen og om igjen heller da.
- crab
- MC: Aprilia RS50
-Kundo 48mm
-Kundo veiv
-Kundo reed
-Kundo effanlegg
-14mm Delorto x) - Location: Sula;D
det er ikke råning, det er HARRY! folk med volvo 240 (ikke frekt ment til de som har det !
) som kommer med hore lys i taket, under bilen, 4" rakrør helt i fra sylynderene som kjører 110 i første gir, det er nokk det folk blir irritert over!
Skjønner også at folk blir irritert over Råkjøring, men det har ingenting med råning å gjør!
Jeg definerer råning som kjøring uten mening ( med kul bil
) Kjører rundt på lokale bensin stasjoner og leter etter kjendt folk for å prate med.
Men når det er råkjøring, rakrør og donk donk donk hver kveld i uken så skjønner jeg godt att folk blir lett provosert.

Skjønner også at folk blir irritert over Råkjøring, men det har ingenting med råning å gjør!
Jeg definerer råning som kjøring uten mening ( med kul bil

Men når det er råkjøring, rakrør og donk donk donk hver kveld i uken så skjønner jeg godt att folk blir lett provosert.
Aprilia RS50 Kundo Edition 
Beating a Honda is like banging a fat chick. Everyone can do it but who wants to brag about it?

Beating a Honda is like banging a fat chick. Everyone can do it but who wants to brag about it?

- moto
- MC: NÅ KTM SMR 450
X -Gsxr 1000 2007
X -Gsxr 1000 2005
X -Gsxr 600 1998 - Location: Nittedal
haha jeg får vel selge både 2førrn og gsxr*n min jeg nå og kjøpe el-bil
http://www1.vg.no/bil-og-motor/artikkel ... tid=188301
heia norge

heia norge
- Speedy Gonzales
- MC: Z1000 08
Ser no ikkje noe gale i det.moto wrote:haha jeg får vel selge både 2førrn og gsxr*n min jeg nå og kjøpe el-bil![]()
![]()
heia norge
Idag får du så sterke diesel motorer allikavel.
Og dette blir jo ikkje akuellt lenge etter du har solgt båte 2førren din og gsxr`en

Saab 9-3 SS 03 mod
Kawasaki z1000 08 mod
X: Yamaha R6 00 mod
X: Honda CBR 600 98 mod
Kawasaki z1000 08 mod
Tro meg, om bensin blir forbudt tar det 1 år før diesel er ulovlig her også.
Jeg skjønner det faen ikke, hvorfor i alle dager skal vi gjøre alt mulig dritt og ikke få lov til noe når andre land mild sakt gir seg en god faen!?
Skal ikke vi i dette lille landet Norge med 4,5mill innbyggere få ha noe livskvalitet lenger? Ja, jeg blir rett og slett forbannet på sånn søppel politik.
Her bombes og sprenges det over alt, store fabrikker og atomkraftverk spyr ut tonnevis med utslipp og biler brommer på de store motorvegene.
Utolig hvor mange rare regler og forbud enkelte kan klare å finne på. Hva med de som har liggende en svær cabincruser i havna. Sikkert med 500 hk. og et forbruk på 70 liter drivstoff i timen. Men det snakker vi ikke om...
Jeg skjønner det faen ikke, hvorfor i alle dager skal vi gjøre alt mulig dritt og ikke få lov til noe når andre land mild sakt gir seg en god faen!?
Skal ikke vi i dette lille landet Norge med 4,5mill innbyggere få ha noe livskvalitet lenger? Ja, jeg blir rett og slett forbannet på sånn søppel politik.
Her bombes og sprenges det over alt, store fabrikker og atomkraftverk spyr ut tonnevis med utslipp og biler brommer på de store motorvegene.
Utolig hvor mange rare regler og forbud enkelte kan klare å finne på. Hva med de som har liggende en svær cabincruser i havna. Sikkert med 500 hk. og et forbruk på 70 liter drivstoff i timen. Men det snakker vi ikke om...

- BMW E39 M-tech
- VW polo`97 1.6 [For kjedelig]
- Derbi GPR`05. Blodtrimma Jævel [Solgt]
- Pocketbike 80cc [Død]
atomkraftverk og utslipp i samme setning blir liksom ikke helt riktigmathiazz wrote:[...]store fabrikker og atomkraftverk spyr ut tonnevis med utslipp

Ikke at jeg er uenig i resten av det du sier da

'04 SV650
- Speedy Gonzales
Hvis de har funnet noe som utgir like mye effekt som bensin/diesel innen den tid så må de bare forby det også.
Men bare slik at det er sagt da, eg tror ikkje bilparken er den værste synderen.
Vil tro det er skipsflåten rundt om i verden med tungolje som er den værste synderen..
Men bare slik at det er sagt da, eg tror ikkje bilparken er den værste synderen.
Vil tro det er skipsflåten rundt om i verden med tungolje som er den værste synderen..
Saab 9-3 SS 03 mod
Kawasaki z1000 08 mod
Kawasaki z1000 08 mod
- Speedy Gonzales
Har ikke noen side for hånden, men så på sånn program på TV for litt sia.. og der viste de hvor mye CO2 det var f.eks. pr. kilo banan hvis den ble frakta med fly, også viste de hvor mye det ville vært dersom det ble frakta med båt.speedy gonzales 2 wrote:Kan du vise meg noe som tilsier at fly forurenser mest?
Honda NSR -98 mod.