Tørst er du også

Fikk kun melding om at videoen var "privat"jhn wrote:Rv 815 "Valbergveien" ... jeg må jo si at det var en nydelig liten veistubbe, 43 km
Hadde ikke hjerte til å klippe den i stykker, så her er den i sin fulle lengde, halv time.
Takk for turen Dr.
https://www.youtube.com/watch?v=Jp1nvY4 ... 4N&index=1
Der er vi i gang jajhn wrote:Nå da?
Super film fra en super veijhn wrote:Rv 815 "Valbergveien" ... jeg må jo si at det var en nydelig liten veistubbe, 43 km
Hadde ikke hjerte til å klippe den i stykker, så her er den i sin fulle lengde, halv time.
Takk for turen Dr.
[youtube][/youtube]
Nei, trur ikke det ... har vært borti denne funksjonen tidligere ... men nok om det.Bjerknez wrote:Sikkert fordi du trodde den gjorde underverker eller at det hørtes flott ut
Koss Porta Pro og høytalerne er bare klipset på bøylene så de trekker du bare av. Hvilken versjon av Scala Rider har du?jhn wrote:Nei, trur ikke det ... har vært borti denne funksjonen tidligere ... men nok om det.Bjerknez wrote:Sikkert fordi du trodde den gjorde underverker eller at det hørtes flott ut
Noen nevnte hvilke høytalere man foretrekker til Scala rider ... koss et eller annet? ojda? DrGreve?
Jeg antar det er klokker, ikke plugger ... hvor mye av klokkene brukes?
Takker Det var kjapt levert.ojda wrote:Koss portapro![]()
Elementdelen med skumm, ivertfall i min Neotec-hjelm![]()
Det var veldig enkelt å skille delene![]()
Pass på å finne riktig plassering, og prøvelytt ordentlig.
Monteres derefter permanent med tec7.
Ja, det var egentlig bare et forhjul som forsvant ut til høyre uten noe som helst responsjhn wrote:Takker Det var kjapt levert.ojda wrote:Koss portapro![]()
Ekkel sak, den der velten ... godt det gikk bra
Jeg har et 'klart' bilde i huet mitt ihvertfall...jeg husker det siste jeg så av deg før du forsvant i speilene mine.ojda wrote:Ja, det var egentlig bare et forhjul som forsvant ut til høyre uten noe som helst responsjhn wrote:Takker Det var kjapt levert.ojda wrote:Koss portapro![]()
Ekkel sak, den der velten ... godt det gikk bra
på forsøket på korregering![]()
Men jeg har alltid innbilt meg at jeg med min kropp ville blitt mørbanka
til langt utenfor mc-interessen ved en velt i fart, men dengang ei. Ivertfall denne gangen.
Jeg var jo selvfølgelig litt fortumla etter ferden, samt at sykkelen lå retter svingen.
Så med fare for at det skulle komme en distre lastebilsjaffis rundt svingen, fant jeg det best
å fordufte hurtigst mulig fra stedet.
Dermed ingen bilder fra åstedet