Det tenker jeg om alle som kjører noe annet enn Ducati eller MV-Agusta også.herkit wrote:Skal DEN serieproduseres? Jeez, kan da ikkje være mange som vil sitte på en sykkel med et så noldus utseende?

Det tenker jeg om alle som kjører noe annet enn Ducati eller MV-Agusta også.herkit wrote:Skal DEN serieproduseres? Jeez, kan da ikkje være mange som vil sitte på en sykkel med et så noldus utseende?
Skal garantere at det kjem til å kome moms på el-bil/mc før eller seinare.drivingnirvana wrote:De vil jo slippe moms ikke sant? Tror el-biler slipper det...
1352cc wrote:Skal garantere at det kjem til å kome moms på el-bil/mc før eller seinare.drivingnirvana wrote:De vil jo slippe moms ikke sant? Tror el-biler slipper det...
El-bil/mc så kutter en forurensinga fra olje og bytter det ut med kullkraft![]()
Ja ja eg trur det går at hælvete samme fan....
Pfft enkel løsning! Pappbit og klesklype!shinobi wrote:Nei takk. Motorsykkel uten lyd? Blir ikke helt det samme.
Helt enig. Noe vesentlig som mangler.shinobi wrote:Nei takk. Motorsykkel uten lyd? Blir ikke helt det samme.