Ghostrider
Kansje du burde fokusere på eksamen, så slipper du å komme med så dumme uttalelser i framtida...demons wrote:Hva med å vente 47 minutter og se det før du uttaler deg?R wrote:Ja, dette blir kjempespennende. NOT! Gang på gang har folk forhåpninger til at dette skal være bra, men det er jo bare "seen it before" alt sammen.Jeg gleder meg uansett, blir sikkert bedre enn å sitte og lese til eksamen som jeg gjør nå..
De som ikke har skjønt GR er dødskjedelig er enten fjortiser, newbies eller begge deler.
Og jeg vedder for at alle drittungene på GR forumet sitter og skryter det klippet her i skyene og GR med teamet sitt sitter og jokker til det...
- supermons
- Administrator
- MC: Suzuki GSX750
Oioi. Slapp av nå. Akkurat som din mening om at det jeg skrev var dumt så er min mening om at klippet antagligvis er bedre enn eksamenslesning akkurat det, en subjektiv mening. Du skal få lov til å mene akkurat det du vil om både meg og GR, men jeg mente bare at det var best å se klippet før man i det hele tatt uttaler seg. Ha en en flott dag og spis litt julemarsipanR wrote:Kansje du burde fokusere på eksamen, så slipper du å komme med så dumme uttalelser i framtida...demons wrote:Hva med å vente 47 minutter og se det før du uttaler deg?R wrote:Ja, dette blir kjempespennende. NOT! Gang på gang har folk forhåpninger til at dette skal være bra, men det er jo bare "seen it before" alt sammen.Jeg gleder meg uansett, blir sikkert bedre enn å sitte og lese til eksamen som jeg gjør nå..
De som ikke har skjønt GR er dødskjedelig er enten fjortiser, newbies eller begge deler.
Og jeg vedder for at alle drittungene på GR forumet sitter og skryter det klippet her i skyene og GR med teamet sitt sitter og jokker til det...

- Speedy Gonzales
- MC: Z1000 08
Hehe...
R, må bare si en ting.. Er et fritt land dette og folk må få mene det de vil..
Om grunnen til at du ikkje liker GR er for at du ikkje kan kjøre som GR eller hva det no er så er det din mening isåfall.. Slutt å snakk nedlatende om andre bare forde de liker han
Om grunnen til at du ikkje liker GR er for at du ikkje kan kjøre som GR eller hva det no er så er det din mening isåfall.. Slutt å snakk nedlatende om andre bare forde de liker han

Saab 9-3 SS 03 mod
Kawasaki z1000 08 mod
X: Yamaha R6 00 mod
X: Honda CBR 600 98 mod
Kawasaki z1000 08 mod
Kom igjen, ikke kom med "fritt land"-argumentasjonenspeedy gonzales 2 wrote:Hehe...

AtW
- Speedy Gonzales
Det eg mente var at det var unødvendig av han å komme med bemerkninger til folk som synst er litt artig å se på GR når han kjører..
Synst han det er teit så er det helt greit, men han kan utlelate det med å sette en forklaring på hvorfor eventuellt folk liker han.
Men dette er da bare min mening
Synst han det er teit så er det helt greit, men han kan utlelate det med å sette en forklaring på hvorfor eventuellt folk liker han.
Men dette er da bare min mening

Saab 9-3 SS 03 mod
Kawasaki z1000 08 mod
Kawasaki z1000 08 mod
- orion
- MC: Nå: FZR 1000 Turbo
X: Husaberg FS650 '06
X: Kawasaki z750 '07
X: KTM 525 EXC '06
x: Yamaha YZ125 '02
X: Honda Shadow 125 '02 - Location: Nærbø
Hvem vil ha Ghostrider 3 filmen helt gratis? hihi,,, d vil jeg
----> have fun:
http://www.linienmc.dk/video/surprise.avi

----> have fun:
http://www.linienmc.dk/video/surprise.avi

Turbo Dream<3
- Speedy Gonzales
- Speedy Gonzales
- orion
- MC: Nå: FZR 1000 Turbo
X: Husaberg FS650 '06
X: Kawasaki z750 '07
X: KTM 525 EXC '06
x: Yamaha YZ125 '02
X: Honda Shadow 125 '02 - Location: Nærbø
Men at det er en side som hoster filmen er jo fett.. uten at man trenger Bittorrent eller lignende. Jeg driter jo i om alle her har sett den, men hadde jeg vert den som ikke hadde sett den, og noen hadde linket til den, så hadde jeg blitt glad
Så vis det er noen som satt pris på linken, no problem..

Så vis det er noen som satt pris på linken, no problem..
Turbo Dream<3
- Speedy Gonzales