Snakk for deg selv! Jeg kjøpte en ipod for et par år siden, ikke fordi det var et mote symbol. Mote gir jeg F i... Det er god lyd i den, var god plass (15gb) og menyene er gode, og det generelle brukergrensesnittet er veldig bra.Eike_Oak wrote:iPod er verken enkel eller god å bruke. Den er bare mote/statussymbol, punktum.Æ'ndalitten wrote:Folk tester en iPod, merker at den er enkel og bruke, lekkert design osv. osv. derfor kjøper de seg en iPod.Eike_Oak wrote:Når jeg tenker meg om er Ipod litt som K750iFolk kjøper det fordi de ikke sjekker markedet godt nok på forhånd, og siden så mange har det fra før må det jo være bra
Jeg har aldri hatt problemer med den, den har aldri hengt seg eller noe. Jeg har mista den X antall ganger i bakken og det er ingen sprekker eller noe i den.
Jeg har mange kamerater med Ipod mini/shuffle/nano, og alle er fornøyd og har ikke hatt noen problemer med de.
Derimot en annen kamerat hadde denne Creative Zen Mini (eller hva den nå heter), og hadde masse problemer. Han gikk tilbake til der han kjøpte den, og fikk beskjed om at de hadde mye problemer med de spillerne. Dermed andbefalte de han Ipod Mini istedet, noe han fikk til samme pris.
Eneste problemet med min ipod, noe som skal være bedre på nye er batteritiden. Etter at jeg har brukt den i mange år, og den har vært mye ladet opp og ned er batteritiden ganske redusert. Varer ikke i mer enn 3-4 timer med avspilling