grunnen til at jeg kjøpte den sykkelen jeg har nå, er at jeg er ikke har selvkontroll
tok lappen i fjor sommer (impuls-valg), kjøpte sykkel ca en mnd før lappen var i boks, så noe skikkelig prøvetur ble det ikke... but who cares anyways? hadde jo kjøpt den selv om jeg hadde prøvekjørt
sykkelen min er da en 99 ZX6R som jeg fikk kjøpt for 45.000. var egentlig på jakt etter noe rundt 20-30.000, men etterhvert som jeg klikket rundt på finn.no, så "steg budsjettet"...som sagt, null selvkontroll...
ZX6R (grønn, så klart) har vært drømmesykkelen min, helt siden...eeeh...ja så lenge jeg kan huske

så valget var vel egentlig tatt lenge før jeg i det hele tatt begynte å lete etter mc. var bare det at jeg ikke var klar over at valget var gjort :-
forsikringen er jo virkelig til å leve med da, syns jeg. betaler nå 9800 i året. har full-kasko og alt står selvsagt i mitt navn
til info, så har jeg Terra Forsikring
syns sykkelen er helt fantastisk å kjøre! anger ikke et sekund på valget!! er også klar over at den sykkelen har mulighet til å ta livet av meg, før jeg får tid til å blunke, så har stoooor respekt for den!