Hva er bakgrunnen for det nicket du har valgt?

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
Rambler
MC: Kawasaki

Re: Hva er bakgrunnen for det nicket du har valgt?

Post by Rambler »

Første gang jeg registrerte meg på dette forumet valgte jeg bare et vilkårlig nick som jeg var helt sikker på at ingen andre hadde. Men etter å ha vært innom her noen ganger forandret jeg det til Rambler. Dette kan visst bety "vandrer" eller "omstreifer". I tillegg var det navnet på en bil som ikke var helt feilfri. Minner meg litt om meg. :-#

Jeg tror nok at nicket ofte kan si mer om oss selv enn vi først tenker over. Om ikke nødvendigvis noe "dypt psykologisk" så kanskje i hvert fall noe vi ønsker at andre skal tenke om oss.
Der alle tenker likt tenker ingen mye, og den som ler best ler værst.
knetrom

Post by knetrom »

For ca 10 år siden måtte jeg lage en epost, den ble noe som morten_k@ISP. Det var litt for seriøst mente jeg, var jo tross alt 13-14 år så jeg byttet til diverse skamtøffe nick som iceman osv. Men så fant jeg ut at mortenk uten _'en faktisk er et kongenick, og har byttet til det både her og der.. Men her (og på noen andre forum) har noen baller STJÅLET nicket jeg hadde lyst på, så da skriver jeg det baklengs \:D/
Kelso
MC: 04'Aprilia RS125 - Manuel poggiali

Post by Kelso »

Jeg fant nicket mitt igjennom noe tagging jeg ser ifra bussen vær dag :p
Carlsberg
MC: Yamaha FZ6N 2007

Post by Carlsberg »

Image
Er glad i Carlsberg øl, og da spesielt den på grønn flaske :D Mange som mener noe om øl, men denne er min favoritt :D
Image
erazar
MC: 08mod yamaha r6
x 98mod suzuki gsxr 750
x 84mod suzuki rg 250

Post by erazar »

Kelso wrote:Jeg fant nicket mitt igjennom noe tagging jeg ser ifra bussen vær dag :p
Jeg laget nicket mitt på grunn av slik tagging du ser fra bussen hver dag :p nicket var razar og jeg var "aktiv" i ett crew med navn eruption, derfor Erazar, slik ble det også time etter time på mirc med modem back in the days og nå er det rett og slett mitt "elektroniske jeg"
Always remember that you are unique, just like everybody else.
Post Reply