BÃ¥t - Enda en fin ting med motor...

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
O_o

Re: BÃ¥t - Enda en fin ting med motor...

Post by O_o »

Vil tro at de får lavere pris ettersom de er eldre. Det er i allefall ofte lavere pris hvis du forsikrer flere ting hos samme selskap.
Romy
MC: Suzuki SV650s 1999. Rød som bare det!

Post by Romy »

Fattern hadde en båt forsikret for folk over 24 år forrige år, og da var forsikring på ca. 2500, for en 19 for åpen båt med 100 hk, maks fart 30 knop.
Han endret den i år til 18, og prisen økte med 200,- eller noe i den dure.. Ta det på foreldra ja! :) Er ikke opparbeiding av bonus her uansett!? :)

Han hadde for øvrig forsikring i Den norske sjø, eller noe liknende. :)
Min største synd hittil i livet var min Scooter som kom da jeg ble 16, en Peugot Vivacity, 05 modell! :(
Tilgi meg!
O_o

Post by O_o »

Det må være en feil?? :shock: Det hender jo av og til at de lager litt kluss, og gir helt feil priser, så han hadde nok fått laverpris dersom han hadde snakket med dem??
Romy

Post by Romy »

O_o wrote:Det må være en feil?? :shock: Det hender jo av og til at de lager litt kluss, og gir helt feil priser, så han hadde nok fått laverpris dersom han hadde snakket med dem??
Var den ment til meg? I såfall må jeg inrømme at jeg ikke helt skjønte hvor du ville hen? ;) :roll:
Min største synd hittil i livet var min Scooter som kom da jeg ble 16, en Peugot Vivacity, 05 modell! :(
Tilgi meg!
O_o

Post by O_o »

Ja det var det, jeg trodde det var mye større forskjell, men det er sikkert logisk. (Trodde at han kunne snakke seg lavere siden han var eldre hvis det var så liten forskjell)
Romy

Post by Romy »

ah, nå skjønte jeg hva du mente ;)
Tilgi meg!
Post Reply