Desmo wrote:Hmmmm........ Jo, jeg tror det er en Moto Guzzi Facone, som hr. Carlsen sitter på. Den er rød,italiensk og har den "snubbers"-bakfjæringa som kan skimtes på 3. bilde....
For the record, om enn lovlig sent: Det som er avbildet her, er en Moto Guzzi Airone.
Det er stadig vekk utlendinger som omkommer i fjellet her i distriktet hvor jeg bor. De kan ikke fjellvettreglene og skal stadig vekk pushe grensene enda lenger. Hun jenta hadde gått langt utenfor et innesperret området, når man går ut på en fjellskrent må man ta risikoen ved det også. Men det er trist at slikt skjer, selfølgelig!
Mulig eg er grinete no men hvis eg hadde vært i familie med denne personen og eg hadde sett den kommentaren din
så hadde eg ganske sikkert reagert annerledes enn eg gjør no.
Last edited by Speedy Gonzales on 10 Jul 2007 02:12, edited 2 times in total.
Saab 9-3 SS 03 mod
Kawasaki z1000 08 mod
X: Yamaha R6 00 mod
X: Honda CBR 600 98 mod
Sånn, har endra mitt svar. Nøgd no?
Ser at det kanskje er vèl idleg å skrive noko sånt. Ser også gjerne at du forandrer quote'en din av innlegget mitt.
speedy gonzales 2 wrote:
Mulig eg er grinete no men hvis eg hadde vært i familie med avdøde og eg hadde sett den kommentaren din
så hadde eg ganske sikkert reagert annerledes enn eg gjør no.
Fyren døde ikke..... Noe som er ganske utrolig iom at han mistet begge beina.....
ErlingSG wrote:Sånn, har endra mitt svar. Nøgd no?
Ser at det kanskje er vèl idleg å skrive noko sånt. Ser også gjerne at du forandrer quote'en din av innlegget mitt.
Du behøvde da virkelig ikkje å forandre på svaret ditt for min del.
Eg bare prøvde å hinte frempå at det kanskje ikkje er alle som hadde likt kommentaren din, men altså skriv nett hva du vil for min del
Saab 9-3 SS 03 mod
Kawasaki z1000 08 mod
X: Yamaha R6 00 mod
Påminner om en sak jag läste om för några år sen, då en KKK-medlem blev allvarligt skadad efter att ha deltagit på nån sermoni där det skjutits med pistol upp i luften, och fått en av de nedfallande kulorna i huvudet.