Effektanlegg Husky
Effektanlegg Husky
Heisann, Jeg skal kjøpe meg effektanlegg til min Husqvarna SMS, hva bør jeg kjøpe?
Re: Effektanlegg Husky
Heisann, du burde kjøpe et Jolly Moto anlegg fra http://www.speedoptions.no eller et FMF anlegg. 

Hvor mye skal du ha for det og er det i god stand?
Jeg kan skaffe deg komplett fmf anlegg.
FMF fatty potte og Powercore 2 lydemper.
3000kr.
FMF fatty potte og Powercore 2 lydemper.
3000kr.
hvilket er best av dem? fmf? eller jolly?
Tja.
Effektmessig er de nok ganske like. Men FMF er chroma og ser mye bedre ut.Er nok bedre kvalitet på det og.
Litt "mørkere" lyd med FMF.
Effektmessig er de nok ganske like. Men FMF er chroma og ser mye bedre ut.Er nok bedre kvalitet på det og.
Litt "mørkere" lyd med FMF.
hvor får du sånt da ? Nettside?
- slash
- MC: nå: Husqvarna sm125s
trim:cr-syll, v-force innsug, boyesen reed ventiler, fp-eksosanlegg, Tmx 38mm =D - Location: Nesodden,Fagerstrand
Tror ikke han sier hvem nett-side han får det ifra, da kjøper jo folk derfra selv istedenfor å kjøpe av han
Synes det er veldig bra det du gjør deadsent. Bra Deal for oss og bra deal for deg også sikkert?

Husqvarna sm125s
(X) 07`CBR125R
(X) 07`CBR125R
Hehe 
Jeg blir ikke akkurat rik av drive på med det her. Men er jo bare i startfasen. Håper på å utvide litt etterhvert.. hehe

Jeg blir ikke akkurat rik av drive på med det her. Men er jo bare i startfasen. Håper på å utvide litt etterhvert.. hehe
Hadde valgt FmF om jeg var deg Vaitsh, ikke nok med at den gir endel effekt, men er jo en av de fineste pottene og svana du får
Chromen gir en good look 

- slash
- MC: nå: Husqvarna sm125s
trim:cr-syll, v-force innsug, boyesen reed ventiler, fp-eksosanlegg, Tmx 38mm =D - Location: Nesodden,Fagerstrand
Jeg skal kjøpe vapor og tmx forgasseren du selger.. Når jeg får penger =P
Husqvarna sm125s
(X) 07`CBR125R
(X) 07`CBR125R
TMX gasseren er solgt men. Men kan bestille opp. 
Vil du ha TM gasser med TMX kit for 1500kr eller ekte TMX gasser for 2300kr? Er nok ikke store forskjellen på disse men kan være vanskligere å fininstille TM gasseren.

Vil du ha TM gasser med TMX kit for 1500kr eller ekte TMX gasser for 2300kr? Er nok ikke store forskjellen på disse men kan være vanskligere å fininstille TM gasseren.
Aight. Si ifra når/hvis du skal ha det da:P Har som oftest Vapor liggende men må bestille gasser.