Hei.
Er det noen nettbutikker som har dette? Jeg klarer ikke å finne noen...Har vært på bagster.com og der finner du jo et delenummer om jeg kan kalle det det, men står jo ikke noe om pris. Har også vært på bikerman.no, men når jeg trykker på nettbutikk så får jeg ikke opp noe annet enn "...". Noen som vet hvor jeg kan sjekke priser o.l på dette? Honda CBR 600 er trekket jeg er på jakt etter.
Vet ikke om jeg burde lagt denne under kjøreutstyr kanskje?
Tanktrekk/bagster/bagasje
Tanktrekk/bagster/bagasje
ingen KiM, ingen kos
Re: Tanktrekk/bagster/bagasje
Kan finne ut for deg jeg. Oppgi også årsmodell og farge, og hvilken tankveske du ønsker og farge på denne.
Jobber på MC Oslo og vi forhandler Bagster via importør http://www.sps.no
Eksempel:
Tanktrekk: Ligger rundt 1300-1600kr
Veske: Ligger rundt 1200 til 2000kr +
Har du varenummer, even better...
Jobber på MC Oslo og vi forhandler Bagster via importør http://www.sps.no
Eksempel:
Tanktrekk: Ligger rundt 1300-1600kr
Veske: Ligger rundt 1200 til 2000kr +
Har du varenummer, even better...
Det hadde jo vært helt konge:
tanktrekk: 1382U
setetrekk: 2110B
bagasje: 4882
Håper det var det du trengte...Rart at ingen har priser på dette på nettet dog :S
Håper det var det du trengte...Rart at ingen har priser på dette på nettet dog :S
ingen KiM, ingen kos
Tanktrekk: 1550kr inkl.moms (Inn på lager hos importør 11.Sep)eneRmiK wrote:Det hadde jo vært helt konge:
Setetrekk: 1500kr inkl.moms (Inn på lager hos importør 11.Sep)
Bagasje: 1550kr inkl.moms (På lager hos importør)
Vet du forresten om den bag-typen er sort/sølv, og er det per stk? Dvs at jeg evt må kjøpe to? Tusen takk for hjelpen.
ingen KiM, ingen kos
Hei igjen.
Ble plutselig litt usikker, men dette er bager som er "universal" sant? Noen som har denne typen bager og vet om de er greie? Men det er vel litt vrient med passasjer på når bagene er montert?
Ble plutselig litt usikker, men dette er bager som er "universal" sant? Noen som har denne typen bager og vet om de er greie? Men det er vel litt vrient med passasjer på når bagene er montert?
ingen KiM, ingen kos