Lakkering av Rmx
Lakkering av Rmx
jeg skal lakkere bakkåpene på min rmx svarte.
så jeg lurer på hvordan jeg skal gå fram.
er det lurt å grunne først og hva slags lakk skal jeg bruke for å få best resultat?
så jeg lurer på hvordan jeg skal gå fram.
er det lurt å grunne først og hva slags lakk skal jeg bruke for å få best resultat?
matt over dekslene med fint sandpapir. (340 elns) så er det veldi viktig at det er rent før du grunner, du kan foreksempel først blåse av støv med blåsepistol, så dpraye på würt industry clean eller lignende å tørke av med en klut. bruk grunning som er beregnet for plast. det får du sikkert kjøpt på biltema, clas olson, og den slags butikker.
så kan du lakke med vanli lakk.
det som er veldi viktig når du driver med sånt er at du må vere renslig
så kan du lakke med vanli lakk.
det som er veldi viktig når du driver med sånt er at du må vere renslig

Kjører: Dt125re '04
Bruke e sånn småboksa e??!! ha kjøpt d en gang å aldri mer!!rmxråner wrote:e de sånne store boksa eller sånne småe som han robert å sa grøafolka bruka??
Kjøpt me 2 boksa på ergo e å!!
Bra og billi lakk!!
jævli rå farge!
Derbi senda sm x-treme 03
TRIM
- hebo manston replica sylinder
-oko 24mm gasser
-hebo titan effekt
-hebo trimreed
Har blitt stoppet 2 ganger på en uke,
så jeg kjører orginalt for tiden!
TRIM
-oko 24mm gasser
-hebo titan effekt
-hebo trimreed
E va t molde å kjøpt ja!IGNiTiON wrote:Huska du dreiv å bestilt d på nortrading.no!Bruke e sånn småboksa e??!! ha kjøpt d en gang å aldri mer!!
Kjøpt me 2 boksa på ergo e å!!
Bra og billi lakk!!
jævli rå farge!
Men fr du t molde for å kjøp på ergo eller bestillt du på nå slags vis?
Derbi senda sm x-treme 03
TRIM
-oko 24mm gasser
-hebo titan effekt
-hebo trimreed
TRIM
-oko 24mm gasser
-hebo titan effekt
-hebo trimreed
-
- MC: Ducati 748 Bip 2002 modell Troy Bayliss
brukt grunning,lakk og evnt klarlakk av samme merke/type, så de ikke reagerer med hverandre og koker.
rengjør dekslene, matt over med 320 f.eks, vask av med linol eller noe, la d ligge og tørke sjikkelig, på med grunning,plastgrunning, ville venta en dag, matte ned med 500-800, vaska med linol eller noe igjen, tørke sjikkelig og så finne ne plass uten støv, brukte selv kjelleren når d ikke var folk hjemme, og måtte bare lufte noe jævlig godt ute etterpå
så er d bare å sprøyte på
henger du den opp når du sprøyter eller legger den på gulvet ha gjerne et stort bløtt hånkle eller noe bak/under, så blir d noe mindre støv også.
rengjør dekslene, matt over med 320 f.eks, vask av med linol eller noe, la d ligge og tørke sjikkelig, på med grunning,plastgrunning, ville venta en dag, matte ned med 500-800, vaska med linol eller noe igjen, tørke sjikkelig og så finne ne plass uten støv, brukte selv kjelleren når d ikke var folk hjemme, og måtte bare lufte noe jævlig godt ute etterpå

henger du den opp når du sprøyter eller legger den på gulvet ha gjerne et stort bløtt hånkle eller noe bak/under, så blir d noe mindre støv også.